Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Helt sjukt snabb leverans från Hawaii!!

  • Helt sjukt snabb leverans från Hawaii!!

    Publicerad av hankloose på 24 maj, 2007 vid 19:28

    Fick Hjärnsläpp å beställde 4 tectonics fenor förra veckan. tänkte typ att det tar väl åtminstone 2 veckor innan det dimper ner en glad avi från posten, sen va man ju väldigt nervös hur det skulle gå med tull å skit. Vad händer?
    Jag sätter in pengar den 17 maj, den 21 ligger det en avi som säger att det finns ett paket å hemköp som vääntar på mig!!!! TRE dagars leverans från MAUI inte illa!Hur gick det med tullen då? BRA…..Tänk på det om ni tycker det verkar meckigt att beställa prylar från surfingens mecka!

    Dennis på Tectonics e en snabb rackare till skillnad från alla sega om lastningar med DHL etc….

    jester svarade 17 år sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • fredrik-ygge

    Medlem
    24 maj, 2007 vid 20:00

    Är du bombis på att det verkligen skickades från Maui och inte från någon lokal distributör mer i närheten? (Imponerande även om det vore så)

  • speedjanne

    Medlem
    24 maj, 2007 vid 20:13

    Det var samma när jag beställde DaKine handskar från Oregon.
    DE e nånting med USA…. Dom är bäst helt enkelt. fan också att att man bor i Nordkoreagöteborg.

  • hankloose

    Medlem
    24 maj, 2007 vid 21:14

    @fredrik.ygge 385548 wrote:

    Är du bombis på att det verkligen skickades från Maui och inte från någon lokal distributör mer i närheten? (Imponerande även om det vore så)

    Jag har fraktsedeln! Kolla avsändar adress!! Det va USPS som hittade ett snabbt flygplan! Nu ska det bara blåsa lite oxå……..

  • jester

    Medlem
    24 maj, 2007 vid 21:29

    Planet kanske flög med medvind? Eller så är fenorna så snabba så planet flög snabbare…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Helt sjukt snabb leverans från Hawaii!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.