Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hjälp att hitta rätt

  • Hjälp att hitta rätt

    Publicerad av anonym-anvandare på 16 september, 2003 vid 19:53

    Hejsan jag har en fundering, vart kan man kita jag besökte schweiserbadet i sthlm i förrgår men det kryllade av kitare och som nybörjare fick man ej plats. Skulle vara kul om någon kunde ge en drös med tips på långgrunta ställen. Helst inom 20 mils area från sthlm.

    wipeout svarade 20 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 september, 2003 vid 20:12

    Torö är outstanding, men icke för nybörjare, Syd – Sydväst. Lördag är det nordling och Rullsand.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 september, 2003 vid 09:21

    Tjena.
    Jag har varit runt och kollat på ganska många ställen runt om i stockholm och måste säga att det är Schweizerbadet som är det bästa. Finns inte så många bra långgrunda ställen för nybörjare. (om någon känner till något så let me know)
    Brukar ju som sagt vara ganska många där men det varierar det också, jag har varit där helt själv några gånger, trots att det har varit bra vind. Dessutom så går det ju bra att köra samtidigt som andra bara man är försiktig, är övertygad om att någon hjälper dig också om det är så att du skulle behöva hjälp med något.
    Lycka till

  • wipeout

    Medlem
    18 september, 2003 vid 09:41

    Det är helt enkelt tufft att vara newbie i sthlm frown.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hjälp att hitta rätt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.