Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hjälp behöver sommarjobb, skåne göteborg.

  • johannesd

    Medlem
    17 juni, 2006 vid 12:40

    Manpower

  • fredde

    Medlem
    17 juni, 2006 vid 15:07

    sa jag steffo.nu till dig, förlåt jag menade ams.se……

  • zoolander

    Medlem
    17 juni, 2006 vid 15:41
    Fredde wrote:
    sa jag steffo.nu till dig, förlåt jag menade ams.se……
    tro ett eller ej, men den finns med all säkerhet mer kompetent presonal på steffo. nu än på ams
  • gethighsports

    Medlem
    17 juni, 2006 vid 18:13
    zoolander wrote:
    Fredde wrote:
    sa jag steffo.nu till dig, förlåt jag menade ams.se……
    tro ett eller ej, men den finns med all säkerhet mer kompetent presonal på steffo. nu än på ams

    De är inte så dåliga, de förmedlar ett jobb per år och anställd.

  • lina

    Medlem
    17 juni, 2006 vid 19:39

    http://www.eniro.se har fått alla mina jobb genom att bara ringa runt, rikta in dig på ett område, skriv en cv som passar, byt ut namnet på företaget och skicka efter att du pratat med personen per telefon.
    jag får alltid jobb genom att:
    ¤ vara ute i god tid, då kan man ju välja o inte behöva ta vad som hellst (för sent nu iof)
    ¤ säga och skriva att du är beredd på att hoppa in vid behov, samt att du kan jobba hela sommaren, en kräsen person tas direkt bort så glöm roskilde
    ¤ring upprepade gånger, var ubertrevlig och possitiv
    /sparar till kiteresa i höst =)

  • lina

    Medlem
    17 juni, 2006 vid 19:44

    ams-tanten med svart hår och vitslingad lugg (skunkmode????)skrattade rått åt mig när jag skrev in mig efter att hoppat av skolan,
    “jaha lilla vän, linjen var inte vad du hade tänkt dig. du hade läst en termin sa du? ja men då söker vi på grafisk designer” (med grymm sarkasm i rösten.)
    “jaha, jo men du kan söka ett i sthlm, det är 500 sökande lycka till!!!”
    detta trots att jag sagt att jag kunde tänka mig vad som hellst, eftersom jag bara skulle jobba ihop pengar till en resa….. satkärring

  • ric

    Medlem
    17 juni, 2006 vid 19:50

    kom upp till mig i Gävle, stå in en tv-spels butik de dagarna det blåser så jag kan vara ute o surfa!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hjälp behöver sommarjobb, skåne göteborg.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.