Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Hjälp hur åka/flyga isla margarita -> jericoacoara

  • Hjälp hur åka/flyga isla margarita -> jericoacoara

    Publicerad av supasonic på 20 januari, 2006 vid 13:45

    Hej!

    Jag har sökt flygförbindelser och kollat efter gamla konfeninlägg men hittar inget bra sätt att åka mellan isla margarita och jericoacoara. Det går inga flyg mellan venezuela och brasilien överhuvudtaget vad jag kan se. Inte ens mellan saopaolo och caracas.

    Nån som har rest där förut och har några tips. Mottages tacksamt och snarast. Läge att boka biljetter!!

    hej

    .s

    basse svarade 18 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • oscar

    Medlem
    20 januari, 2006 vid 14:10

    Vi drar > 90 % sannolikhet till Mauritius 4-19 mars. Sugen?

  • supasonic

    Medlem
    20 januari, 2006 vid 14:41

    Duuude!! Det låter kalas! Jag har dock på nåt outgrundligt vis fått med mig Anna på detta. Fast hon kanske lika gärna åker till Mauritius 🙂 vilka är ni som åker. Hörde att Oljons skulle dit, vilka är det mer, tar du med Sofia?

    Jag är ledig tre veckor 9,10,11 och har lite småångest vad jag skall få ihop. Vill egentligen hinna med lite puder nånstans i Alperna men det kanske man inte kan få till varje år :(.

    .s

  • oscar

    Medlem
    21 januari, 2006 vid 16:07

    Jag och Sofia, Linda, Mats och Felix. Mats och Linda drar nån vecka innan oss och stannar 3 veckor. Vi hyr lägenhet eller hus.

  • basse

    Medlem
    21 januari, 2006 vid 20:17

    Jamen fakk… alla skall iväg utom jag. Livet är orättvist just nu.

    Låter underbart!

  • mag

    Medlem
    22 januari, 2006 vid 16:51

    Livet är hårt mot dom hårda!

    Har du/ni prioriterat hus eller något annat månne? Du får se över er prioriteringslista först, sedan kan du beklaga dig. Det är ju bara att boka in sig!
    /Magnus, som just för tillfället prioriterar lite mer hus än resor

  • mag

    Medlem
    22 januari, 2006 vid 16:55

    Bra val, hoppas att vinden är med er trots att det är lite tidigt på säsongen där nere.

    Ett tips; Ha respekt för vågorna där nere. De är riktigt elaka på fel ställe och strömmer blir enorm när det är stort. Att simma hem klarar tyvärr ingen när det är stort. Och ingen kan hämta hem er från de hungriga fiskarna.

    /Magnus, avundsjuk

  • basse

    Medlem
    22 januari, 2006 vid 20:24

    Det får bli lite kortare turer detta året för att sedan fläska på med en långt bort och länge nästa gång.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Hjälp hur åka/flyga isla margarita -> jericoacoara

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.