Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing HJÄLP JUNIORERNA! (Behöver brädor)

  • HJÄLP JUNIORERNA! (Behöver brädor)

    Publicerad av hakman på 14 maj, 2019 vid 11:23

    Hej!

    Som många säkert vet så har jag sedan 2013 satsat stort på att coacha juniorer i freestyle runt hela landet med träningsgrupper och camps. Alla juniorer mellan 6 och 26 år är alltid välkomna och alla får träna tillsammans oavsett nivå.

    Initiativet med gruppen jag coachar i Fiskebäck har varit så lyckat och det är helt fantastiskt att se barn och ungdomar som lär sig att surfa i början av en säsong och redan gör riktig freestyle i slutet av säsongen. Nivåerna är allt från rena nybörjare till mycket avancerad freestyle. Flera av de som har varit med från början är nu på en så hög nivå att de gör loopar, spocks, flakas och switch och är bara 15 år gamla.

    I år har vi tyvärr ett stort problem, det är så många nya barn och ungdomar som vill vara med i gruppen det finns inte tillräckligt många brädor och segel för att de ska kunna vara med.

    Jag och juniorerna behöver er hjälp! Om ni har gamla brädor eller segel som ni kan tänka er att skänka så kommer ni att ge chansen till flera nya barn och ungdomar att börja surfa och förhoppningsvis skapa ett livslångt intresse inom en fantastisk sport.

    Maila mig på Erikhakman@gmail.com om ni är intresserade av att stötta juniorerna. Jag berättar även gärna mer om initiativet för den som är intresserad.

    Erik

    Attachment Image
    hakman svarade 4 år, 10 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing HJÄLP JUNIORERNA! (Behöver brädor)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.