Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjälp med att frakta 3 vågsegel från Hawaii

  • Hjälp med att frakta 3 vågsegel från Hawaii

    Publicerad av levieux på 18 februari, 2004 vid 16:45

    Hej,

    Jag har 3 vågsegel (5.8 – 5.2 -4.7) som finns just nu på Maui.
    Jag måste få dem hem till Sverige.

    Hur gör jag det på det billigaste sättet?
    Eller är det någon som åker dit och som skulle kunna ta dem med sig tillbaka?

    levieux svarade 20 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • ola-h

    Medlem
    19 februari, 2004 vid 07:12

    Dom flesta som reser från Maui har antalgien fullt sjå att få med sig egna prylar. Antingen reser de med en megapackning på viktgränsen (och betalar för det) eller så reser de med kanske enbart segel men hoppas i gengälld komma undan utan att betala. I båda fallen är risken stor att tre extra segel kostar en rätt rejäl extra summa. Många skulle nog gärna göra en annanevindsurfare denna tjänst men tycker kanske inte det är värt risken. Om du är berädd att stå för eventuell extrakostnad så kommer möjligen saken i ett annat läge. Jag åker till Maui snart och kommer hem 16/3. Rätt många andra åker hem i samma veva. Om du vill kan jag höra mig för lite. Hör av dig i så fall. Själv känner jag mig lite fullpackad dock (2 brädor, 4 segel, 2 master, bom, plus tillbehör).

  • levieux

    Medlem
    19 februari, 2004 vid 08:49

    Problemet är löst… segeln stannar där tills vidare!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjälp med att frakta 3 vågsegel från Hawaii

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.