Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Hjälp mig hitta mitt nästa jobb – Vinn Nintendo Wii !

  • Hjälp mig hitta mitt nästa jobb – Vinn Nintendo Wii !

    Publicerad av nn4an_mike på 12 januari, 2010 vid 14:30

    Tjena.

    Jag tänkte försöka utnyttja vårt fina forum till att finna min nästa inkomstkälla här i livet. I stället för att själv jaga runt som en tok efter ett lämpligt jobb tänkte jag locka med en tävling. Den som tipsar mig om ett lämpligt jobb som leder till anställning får ett splirrans nytt Nintendo Wii som tack för hjälpen.

    För att få en uppfattning om mig kommer här lite kort information, för mer info skicka ett pm eller ring så mailar jag mitt CV, tel: 0737-838186

    ”31 år, utbildad Affärsekonom från IHM Business School
    Jobbat de tre senaste åren som butikschef för ett företag som säljer mopeder, crossar och fyrhjulingar, innan dess som säljare på olika företag.

    Söker jobb inom marknadsföring/reklam eller en ledande roll inom butiksverksamhet.

    Jag ser helst att jobbet finns i Göteborgstrakten men för rätt jobb flyttar jag gärna nedåt landet så länge jag får bo nära kusten.”

    Som sagt, första tipset som leder till en anställning belönas med ett Nintendo Wii !!

    nn4an_mike svarade 14 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • daffman

    Medlem
    13 januari, 2010 vid 17:23

    God fysik? inte färgblind? god hörsel? inga kroniska sjukdomar? då är jungman den icke välbetalda befattningen ombord för dig!(kräver inga certifikat mer än Sjöfartsbok, basic safety(helst) och läkarintyg för sjöfolk!)
    Nej kanske inte något för dig, men lycka till 🙂

  • nn4an_mike

    Medlem
    13 januari, 2010 vid 18:12

    Att jobba med att “Åka båt” verkar lite kul men det ligger varken inom ramarna för min utbildning eller önskade karriär. Dåligt betalt var inte heller speciellt lockande. Hade det varit Massvis betalt hade jag dock absolut kunnat tänka mig att bli båt-åkare.

    Tack för tipset men det kommer tyvärr inte att bli det som kammar hem Wii’et till dig.

  • daffman

    Medlem
    13 januari, 2010 vid 20:24

    Egentligen är det inte så mycket ‘åka’…mer arbeta på ett ställe som är i ständig rörelse.
    Om du vill skola om dig rekommenderar jag att läsa till Fartygsingenjör, är man duktig får man fina stålar, och tröttnar man på vattnet finns det jobb iland.
    Det tipset borde man få en numchunk(rätta mig) för.

  • macedu

    Medlem
    13 januari, 2010 vid 21:49
    NN4AN_Mike;594801 wrote:
    Tjena.

    Jag tänkte försöka utnyttja vårt fina forum till att finna min nästa inkomstkälla här i livet. I stället för att själv jaga runt som en tok efter ett lämpligt jobb tänkte jag locka med en tävling. Den som tipsar mig om ett lämpligt jobb som leder till anställning får ett splirrans nytt Nintendo Wii som tack för hjälpen.

    För att få en uppfattning om mig kommer här lite kort information, för mer info skicka ett pm eller ring så mailar jag mitt CV, tel: 0737-838186

    ”31 år, utbildad Affärsekonom från IHM Business School
    Jobbat de tre senaste åren som butikschef för ett företag som säljer mopeder, crossar och fyrhjulingar, innan dess som säljare på olika företag.

    Söker jobb inom marknadsföring/reklam eller en ledande roll inom butiksverksamhet.

    Jag ser helst att jobbet finns i Göteborgstrakten men för rätt jobb flyttar jag gärna nedåt landet så länge jag får bo nära kusten.”

    Som sagt, första tipset som leder till en anställning belönas med ett Nintendo Wii !!

    Från en annan akademiker med tung meritlista och IHM poäng så tycker jag för att ordna ett jobb till dig med din bakgrund/kaliber skall ge mer prylar och “deg”……….
    Bättre ransom alltså (lite skoj va)
    Jag “höra mig för” i mina gamla orter…. “götet”……

    Mao släng med CV:t genom att gå in på min annons och PM:a mig………

    Mao så hjälper jag gärna till!

    /mac

    PS Om det inte är med så beskriv även kortfattat vad du har för kompetens med bokslut och dess innehåll….. Och få med vilka de större headhuntingföretagen du ligger inne hos, Manpower, Kellys, Adecco etc…. DS

  • nn4an_mike

    Medlem
    13 januari, 2010 vid 22:18

    Vad schysst, MacEdu! Jag skickade just ett mail till dig 🙂

  • nn4an_mike

    Medlem
    14 januari, 2010 vid 15:46

    Njae Daffman, Ingen Nanchacket för det tipset men väl en MacNagget om du kommer förbi. Keep Trying, Så länge jag går sysslolös finns chansen att vinna Wii’et 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Hjälp mig hitta mitt nästa jobb – Vinn Nintendo Wii !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.