Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing HJÄLP: POZO IZQUIERDO KOMMER ATT FÖRSVINNA!!!!!!!!!!!!!!

  • HJÄLP: POZO IZQUIERDO KOMMER ATT FÖRSVINNA!!!!!!!!!!!!!!

    Publicerad av anonym-anvandare på 12 augusti, 2002 vid 06:47

    Spanksa regeringen har bestämd sig för att bygga ut hamnen i Arinaga, 4km in i havet, som slutar sen 500 mtr från pozo.
    Det gör att vind och vågor kommer att försvinna helt o hållet.

    Det vill vi inte och än så länge är det bara planer, men surfa in på http://www.cutre.com/apov och anmäll er som “amigos”.
    Ju fler “amigos” ju starkare protest man kan lämna åt sånna korkade planer.

    Låt inte världens grymmast vindsurf ställe försvinna, agera nu och hjälp! Det kostar inget bara lite tid och vilja!!

    larry svarade 21 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • mawi

    Medlem
    12 augusti, 2002 vid 08:28

    Självklart har jag registrerat mig.
    Uppmanar alla att göra det.

    /Magnus

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 augusti, 2002 vid 19:35

    Jag har självklart anmämlt mig. Pozo är bra, men världens grymmaste windsurfingsställe? Smaken är förstås olika, men får jag välja åker jag hellre till ett ställe med lite renare vågor att rida på.

    Men som sagt Pozo är bra och jag har förstås registrerat mig. På söndag bär det dessutom av till Gran Canaria för lite schysst Pozo surf.

  • _frippe_

    Medlem
    13 augusti, 2002 vid 12:30

    Nu har jag också reggat mig, och med det här svaret håller vi det här inlägget högt upp på konfen ett tag till så att alla “konfare” hinner se det och registrera sig.

  • wisco

    Medlem
    13 augusti, 2002 vid 14:11

    ja e me´!
    har aldrig varit där, men det är ju bra om det är kvar om man vill dit nån gång..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 augusti, 2002 vid 07:15

    STOPPA dessa jävla planer.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 augusti, 2002 vid 12:14

    Helt sjukt, ännu ett pointbreak (Mosca point) som slaktas i
    EU-kommersens namn.
    Jag är nästan helt säker på att det är EU-utvecklingsbidrag som ligger bakom såna här idiot projekt.
    Fler och fler pointbreaks över hela världen försvinner hela tiden, några av VÄRLDSKLASS på Madeira håller också på att byggas sönder med EU-pengar!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 augusti, 2002 vid 13:19

    Jaa!! Det är helt sjukt asså!! Och stoppa bron!!

  • mbjorke

    Medlem
    14 augusti, 2002 vid 13:56

    Nu har jag hjälpt till med…

    Här på Åland håller nästan samma sak på att hända. Vårt fina surfskjul i Mariehamn måste flyttas. För här skall byggas ett mastodontbadhus precis där vi mestadels surfar.

  • larry

    Medlem
    20 augusti, 2002 vid 06:26

    Nu har jag protesterat.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing HJÄLP: POZO IZQUIERDO KOMMER ATT FÖRSVINNA!!!!!!!!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.