Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjälp SNAAABT!!!

• Hjälp SNAAABT!!!

Publicerad av prof-m på 14 september, 2000 vid 11:27

Hoj!
    Jag åker till Cabarete på söndag och håller på att förhandla mig om att hyrköpa en bräda. Jag undrar om någon vet vilka av firmorna som har mycket grejor, dvs att det man inte riskerar att fastna med sunkbrädor när det brallar i och alla vill ha samma typ av grejor.. Mistral verkar OK och tar 500 USD för en Score111. Bic har boggiboards, hobiecat etc inkluderat i priset. De har Tabou 258 för 800 USD ny och 600 beggad. Fanatic vill liksom AHD inte lämna ut sina beg priser…
    Tacksam för snabba svar….
    Mats i sista sekunden….
    🙂

anonym-anvandare svarade 24 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    14 september, 2000 vid 12:18

Hallå!
    Var där i vintras och då fanns det otroligt nog inte så mycket att köpa. Det som fanns var ofta väldigt slitet och inte direkt tokbilligt. Kolla brädan noga! AHD var jäkligt dyra så det är nog därför de inte lämnar ut priser. Bästa vi hittade var F2 Axxis 272 -98 för 325 dollar tror jag det var på Happy och på Vela.

• prof-m

Medlem
    14 september, 2000 vid 14:32

En Maxx62 för 500 USD och om jag köper den så får jag hyra grejor två veckor för 200 USD. Låter ganska OK!?

• anonym-anvandare

Medlem
    14 september, 2000 vid 14:39

Låter i och för sig bra.
    Kolla skicket på den dock. Shorebreaket och vågorna har en tendens att slita rätt hårt på grejerna. Förvänta dig inget nyskick.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjälp SNAAABT!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.