Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjälp!Var ska jag köpa min första vindsurf????

  • mrquality

    Medlem
    4 oktober, 2016 vid 20:34

    Har tänkt samma sak. Jag har använd bara en gång en gammal modell av Starboard GO 161 (2015 eller 2016) och det var bra speciellt för att kunde man skruva centerfena. Kommer att kolla på den nya 2017 snart i butiken 😉

  • mrquality

    Medlem
    5 oktober, 2016 vid 05:36

    @MrQuality 741649 wrote:

    Har tänkt samma sak. Jag har använd bara en gång en gammal modell av Starboard GO 161 (2015 eller 2016) och det var bra speciellt för att kunde man skruva centerfena. Kommer att kolla på den nya 2017 snart i butiken 😉

    Den här var brädan som jag använde

  • mrquality

    Medlem
    7 oktober, 2016 vid 06:56

    Så här kommer min älskade bräda! På slut valde jag STARBOARD GO FREERIDE 2017. Ser fram emot att köra på den 🙂 i love it :tongue:

  • irieman

    Medlem
    7 oktober, 2016 vid 07:55

    @MrQuality 741702 wrote:

    Så här kommer min älskade bräda! På slut valde jag STARBOARD GO FREERIDE 2017. Ser fram emot att köra på den 🙂 i love it :tongue:

    Härligt!

    Perfekt att lära sig på och planar nog riktigt fort vid rätt förutsättningar. Även om du sedan går över till mindre brädor så kan du ha kvar den för lättvindsdagarna med 7.5 och uppåt.

  • macedu

    Medlem
    7 oktober, 2016 vid 14:34

    bra där, good luck och ut och kör bara:smile:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hjälp!Var ska jag köpa min första vindsurf????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.