Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hm.. Pozo, jo man tackar..

  • Hm.. Pozo, jo man tackar..

    Publicerad av tdk på 19 juni, 2010 vid 19:55

    Tjo!
    Råkar tillhöra den lyckliga skara som på tisdag lämnar svearike för att ta död på mig själv i Pozo under tre veckor.. En av Beerlada locals messt trogna soldater har tyvärr fått ge vika för skadornas hårda dom, men vi är dock 5st som skall ner.. Vinden är säkerligen på våran sida, men den stora frågan är ju hur det är med öl drickandet!!?? Finns det några (o)seriösa dudes som kommer att vara i krokarna samma tid?? Surfa är ju kul, men det finns ju kvällar med..:P HAr hört rykten om att kulingvarning pojkarna kommer vara i krokarna.. stämmer det? Alla vet ju att en mustig surfdag blir ju om möjlig ännu mustigare om den avslutas med en kall bärs! Det hade varigt kul om mer folk ville joina!!

    //Thomas

    jalla svarade 13 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • fj69

    Medlem
    19 juni, 2010 vid 20:55

    Nää vad roligt med lite sköna svennar på orten! Gurra och jag med vänner åker ner för en veckas segling mellan 6-13 juli. Så den som orkar med oss och inte är fotofobisk och inte har nåt emot att vi “outar” – höhö – stället ser jag fram emot att träffa! Det skall bli grymt kul – har själv aldrig varit där men ser fram emot lite hårdvindssegling. Det verkar som vi har en överlappande vecka! Öl!? näe, det låter minst sagt helt otroligt…

    //Fredrik

  • marangen

    Medlem
    19 juni, 2010 vid 21:14

    Så rapparna! Laddar fett inför Pozo med Fitunabrisen…;) Ska nog kunna bli ett par groggar oxå.
    Ses hombres! /Marre (hangaround med k-varning)

  • poppo

    Medlem
    19 juni, 2010 vid 23:05

    (Delar av) Uppsala-boys åker ner 29:e tom 6/7!

  • tdk

    Medlem
    21 juni, 2010 vid 19:40

    Gött!! Räknar timmarna nu!! Lär ju ses där! Har ingen koll på vart vi bor.. Men det är någonstans i Pozo iaf! 🙂 Ses på vattnet dudes!!
    den som vill kan ju följa min blogg.. akatdk.blogspot.com Inget fancy, men dock blir det nog lite pics å så iaf.:)
    //Thomas

  • jalla

    Medlem
    23 juni, 2010 vid 06:26

    Härligt vad avis man blir 🙂 Vad har hänt med John??
    Kör hårt!!!!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hm.. Pozo, jo man tackar..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.