Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hönö 19ms och sol!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 07:18

var faktiskt också där, fast vid 16.00 tiden – tyckte faktiskt inte det var så jättebra – körde själv 4.7 och då var det inte tal om att jag var direkt överriggad. Fast håller med om att solen var skön.

Är detta det bästa stället för SO-S där ute?

synd jag missa dig, jag tyckte det var trist att segla ensam bland all industritrafik. (bl a någon jäkla långtradare som höll på o dumpa sjaktmassor i hamnen alldeles bredvid).

/johan_g

• anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2000 vid 10:07

Jag var ute kl 12-1300…..blåste just då 18.9ms på Grötö, det var tryck i 4.2 kan jag lova! Efter mig kom ju fler seglare…..Man ska slöra ner till Grötös sydspets, där bryter det tydligen, var aldrig där själv…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hönö 19ms och sol!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.