Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hönö öckerö hälsö fotö
-
Hönö öckerö hälsö fotö
Publicerad av henrik_a på 8 april, 2011 vid 12:27Någon som ska ut efter jobbet i norra skärgården
Vart håller ni till
Vill inte surfa själv
/Henrikbananen svarade 14 år sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Vi kör antingen på Öckerö i kärsvik, då på V och NV. Kan bli riktigt bra om det vrider från V till NV. Stora vågor, klippor och onshore, men ok vinkel på på VNV och NV. Sedan har vi lapposand som jag kör på V om det är överriggad 4.2, ok ramper där då!! Sedan funkar SSV där också. Men SV är det inte bra någonstans tyvärr.
Hör av dig nästa gång det blåser så kan vi ju se vad som händer!! Måste kitta upp mig lite bara, har segel från 03 som börjar bli väl mycket hål i!! -
Här ser du hur det kan vara när det är bra i Norra skärgården
-
kelvins_nr01;651925 wrote:Här ser du hur det kan vara när det är bra i Norra skärgården
Var är det där?!
-
Tack för infon
Trodde nästan jag var ända vindsurfan på öarna.
Körde som en tok på varenda gata för att försöka komma ner till surfbar vik.
Det finns otroligt många gator på hönö och öckerö.
Det var ingen ute i Kärrsvik så jag drog mig för att stick ut själv på okända vatten
Om du behöver surfsällskap är mitt nummer 0709670711
mvh Henrik -
kelvins_nr01;651923 wrote:Vi kör antingen på Öckerö i kärsvik, då på V och NV. Kan bli riktigt bra om det vrider från V till NV. Stora vågor, klippor och onshore, men ok vinkel på på VNV och NV. Sedan har vi lapposand som jag kör på V om det är överriggad 4.2, ok ramper där då!! Sedan funkar SSV där också. Men SV är det inte bra någonstans tyvärr.
Hör av dig nästa gång det blåser så kan vi ju se vad som händer!! Måste kitta upp mig lite bara, har segel från 03 som börjar bli väl mycket hål i!!Har du alltså reggat dig 2003 för att sedan lägga din första post nu?… :shocked:
Logga in för att svara.