Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hönö öckerö hälsö fotö

  • kelvins_nr01

    Medlem
    9 april, 2011 vid 11:58

    Vi kör antingen på Öckerö i kärsvik, då på V och NV. Kan bli riktigt bra om det vrider från V till NV. Stora vågor, klippor och onshore, men ok vinkel på på VNV och NV. Sedan har vi lapposand som jag kör på V om det är överriggad 4.2, ok ramper där då!! Sedan funkar SSV där också. Men SV är det inte bra någonstans tyvärr.
    Hör av dig nästa gång det blåser så kan vi ju se vad som händer!! Måste kitta upp mig lite bara, har segel från 03 som börjar bli väl mycket hål i!!

  • kelvins_nr01

    Medlem
    9 april, 2011 vid 12:10

    Här ser du hur det kan vara när det är bra i Norra skärgården

  • schnitzler

    Medlem
    9 april, 2011 vid 20:01
    kelvins_nr01;651925 wrote:
    Här ser du hur det kan vara när det är bra i Norra skärgården

    Var är det där?!

  • henrik_a

    Medlem
    9 april, 2011 vid 21:35

    Tack för infon
    Trodde nästan jag var ända vindsurfan på öarna.
    Körde som en tok på varenda gata för att försöka komma ner till surfbar vik.
    Det finns otroligt många gator på hönö och öckerö.
    Det var ingen ute i Kärrsvik så jag drog mig för att stick ut själv på okända vatten
    Om du behöver surfsällskap är mitt nummer 0709670711
    mvh Henrik

  • m3lk3r

    Medlem
    9 april, 2011 vid 23:06
    kelvins_nr01;651923 wrote:
    Vi kör antingen på Öckerö i kärsvik, då på V och NV. Kan bli riktigt bra om det vrider från V till NV. Stora vågor, klippor och onshore, men ok vinkel på på VNV och NV. Sedan har vi lapposand som jag kör på V om det är överriggad 4.2, ok ramper där då!! Sedan funkar SSV där också. Men SV är det inte bra någonstans tyvärr.
    Hör av dig nästa gång det blåser så kan vi ju se vad som händer!! Måste kitta upp mig lite bara, har segel från 03 som börjar bli väl mycket hål i!!

    Har du alltså reggat dig 2003 för att sedan lägga din första post nu?… :shocked:

  • bananen

    Medlem
    10 april, 2011 vid 06:57

    Nån gång skall ju vara den första.

    @Henrik: Gött att se att du flyttat till ett surfbart ställe. Blev lite orolig när jag såg utsikten från ditt vardagsrum.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hönö öckerö hälsö fotö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.