Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hönö/Öckerö idag 22/8

  • johnk

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 07:32

    @_Bodhi_ 407865 wrote:

    Ni missade inget igår.

    Byig vind, taggbuskar, dolda stenar, träd att sätta kiten i om man startar med tvinnade linor 😉

    Obs! Männen på bilden har inget med kiten i trädet att göra.

    .

    *Identifierar sig som den aktuella träd-kajtaren*

    Tur att man spenderade tiden som knatte med att utveckla träd-klättrings-skillz. Anade aldrig att de skulle komma så väl till pass. Det måste varit menat att hända, så jag skyller på ödet. Att jag inte kollat så mitt trim-snöre inte trasslat sig har inget med saken att göra 😀

    För de som tycker det skär lite i hjärtat att se en kite i toppen av en tall med vassa grenar kan jag meddela att min stackars oerfarna Rebel klarade sig utan en skråma. Värre var det med min våtdräkt som drog på sig “knarkar-arm” med massor av hål.

    Är video-filmen på G också? Vore kul att se 🙂

  • andi_j

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 08:28

    Hehe Jungfruviken (som stället heter) e förrädisk 🙂

  • sourra

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 10:55

    @_Bodhi_ 407865 wrote:

    Ni missade inget igår.

    Byig vind, taggbuskar, dolda stenar, träd att sätta kiten i om man startar med tvinnade linor 😉

    Obs! Männen på bilden har inget med kiten i trädet att göra.

    .

    Om man kollar Tompas och Johans ansiktsuttryck är det lätt att inse att ingen av dom äger kiten =)
    Det kanske var lika bra att plugga bort alla blåsiga ost-dagar ändå. Lite semisugigt att vinden är död nu bara.

  • milkman

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 11:41

    @_Bodhi_ 407865 wrote:

    Ni missade inget igår.

    Byig vind, taggbuskar, dolda stenar, träd att sätta kiten i om man startar med tvinnade linor 😉

    .

    Ballt att ni fick lite stockholmssurf – utan den långa resan. Så här har vi det… En bra dag.

  • sourra

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 11:45

    Jadu Jens, man kan väl säga som så att jag har inte en enda gång ångrat att jag lämnade Sollentuna =)

  • milkman

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 12:50

    @sourra 407938 wrote:

    Jadu Jens, man kan väl säga som så att jag har inte en enda gång ångrat att jag lämnade Sollentuna =)

    Tja, du hade ju bott nästan granne med vår butik om du bodde kvar…

    Fast du har nog rätt. Jag hade hellre bott på kitesidan av Sverige om jag fick bestämma. 🙂

  • tote

    Medlem
    23 augusti, 2007 vid 20:44

    @sourra 407918 wrote:

    Om man kollar Tompas och Johans ansiktsuttryck är det lätt att inse att ingen av dom äger kiten =)
    Det kanske var lika bra att plugga bort alla blåsiga ost-dagar ändå. Lite semisugigt att vinden är död nu bara.

    Hehe, nä hade inte vart lika glad om det varit min drake där uppe i tallen! (fast jag är inte glad på riktigt utan poserar bara för kameran 🙂 )
    Gott att det gick bra för dig Johnk, kunde fan slutat illa det där! Några repor i dräkten är ett billigt pris att betala 😉

    Så jävla dåligt var det dock inte innan vinden dog helt…förutom byig vind, dolda stenar, träd etc… 😀

  • andi_j

    Medlem
    24 augusti, 2007 vid 08:59

    Ja det sätter ju det här begreppet “edge” i en helt annan dager när man surfar på sånna spots 🙂

  • milkman

    Medlem
    24 augusti, 2007 vid 12:28

    Måste ju påminna om denna pärla. Edge, det där. Pytsan 🙂

    http://www.youtube.com/watch?v=Dqy62RVPA2Y

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hönö/Öckerö idag 22/8

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.