• Publicerad av snaffe på 9 juli, 2012 vid 20:19

    Det går stundtals ganska bra vågor här även på sommaren. Lyckades pricka in några bra vågor häromdagen, men det är imponerande och se hur många bra vågor localsen plockar. På den tiden jag hittar tre bra så har de nog rippat 15st. Fy vad taskigt:)

    snaffe svarade 11 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • filiplomma

    Medlem
    10 juli, 2012 vid 08:56

    Snyggt!
    Nästan samma klass som habo 😉

  • larry

    Medlem
    10 juli, 2012 vid 16:06

    Härligt Snaffe. Ser ju riktigt bra ut på bilden.
    Du får gärna brodera ut lite mer om din sommarvistelse på maui. Kollar man windguru verkar det ju pumpa på hela sommaren, men det är få som reser dit då. Vågorna på dina bilder ser ju helt ok ut. Lättare att få ledigt länge sommartid. Hur är surfet egentligen.
    Nöt på lite nu så är det snart du som plockar 15 vågor och lämnar 3 halvdana.
    //L

  • svensson61

    Medlem
    11 juli, 2012 vid 14:49

    F-an vad härligt.
    Lite skillnad från ett grådaskigt Habo.
    Du får gärna skicka mer bilder för att lätta upp sommaren lite.

    Surfa lungt/

  • snaffe

    Medlem
    18 juli, 2012 vid 13:20

    Ja då har man varit hemma några dagar:(

    Vill man åka till Maui för att vågsegla ska man inte välja sommaren.
    Det blåste dock varje dag och några riktigt bra dagar blev det på Hookipa, och fan vad kul det är!
    Enligt killen jag hyrde studion av hade jag tur, då det var ovanligt bra vågor för att vara sommar.

    Om man vill träna på att köra slalom med riktigt duktiga killar och tjejer så är det perfekt på sommaren. De kör slalomrace i stort sett varje dag på Kanaha och är man dålig på att köra slalom i choppigt vatten är det ett perfekt tillfälle att lära sig.

    Vågorna på Kanaha är sommartid borta. Går lite vågor upp mot Camp one men det var bättre på Hookipa.

    Struntade helt i att köra på Kanaha efter några gånger och tog bara de dagar det var bra på Hookipa.

    Maui är väldigt vackert och har fin natur som erbjuder mycket att göra.

    Det ända jag inte gillade var städerna som var något av det fulaste jag sett.

    Skulle mer än gärna åka dit igen på vintern för att få mer vågsegling, men det får nog dröja alldeles för länge då en Maui resa tyvärr fort blir ganska kostsam.

    Vill dit igen!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.