• anonym-anvandare

Medlem
    15 maj, 2002 vid 05:20

Det spelar väl ingen roll för brädans skull bara du klarar av att styra den så att du inte gör för hårda plattlandningar eller som jag själv gjode- skulle hoppa förbi en annan våg men landade på den istället vilket gjorde att brädan i stort sett gick av.

Vad jag har märkt är när man landar med tailen så är det lättare att få spinout.

Surfbulten

• calle_b

Medlem
    21 maj, 2002 vid 19:54

Hej!

Nu är inte jag nån expert på hopp, men vad min erfarenhet har att säga om saken så brukar det bli lite mjukare landning ifall man pekar brädan down-vind och landar med häcken.
    Sen beror det juh på höjden men ett 1.5-2-5 meters skutt rekomenderas tailen först(enligt mej). MEN jag kan ha fel…

Ha d gott

Calle_B inget proffs alltså

• anonym-anvandare

Medlem
    21 maj, 2002 vid 20:15

Slit på ett redigt hopp och testa själv vetja
    Men tryck ner nosen i vattnet om du vill… ja vet inte

• joeithafish

Medlem
    21 maj, 2002 vid 20:20

Klart du inte gör! Hur fick du upp bilden? Jag får det inte att funka1, ”jag måste ju anoassa mig men har inge val”-känt citat,Jaiken.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.