Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hur är det med camping i Apelviken nu?

  • Hur är det med camping i Apelviken nu?

    Publicerad av callekuling på 18 juni, 2007 vid 07:43

    Midsommar närmar sig och många inkl. mig själv kommer väl att spendera helgen i Apelviken. Har någon koll på vad som gäller, är det det parkeringen på andra sidan vägen som gäller om man vill campa lagligt? Eller ska man chansa och ställa sig sig på södra parkeringen och hoppas på att slippa böter. Många åkte på en böter förra året, själv så slapp jag trots ganska många övernattningar.

    /calle

    jezaja svarade 16 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • rusiak

    Medlem
    19 juni, 2007 vid 13:02

    @callekuling 391031 wrote:

    Midsommar närmar sig och många inkl. mig själv kommer väl att spendera helgen i Apelviken. Har någon koll på vad som gäller, är det det parkeringen på andra sidan vägen som gäller om man vill campa lagligt? Eller ska man chansa och ställa sig sig på södra parkeringen och hoppas på att slippa böter. Många åkte på en böter förra året, själv så slapp jag trots ganska många övernattningar.

    /calle

    Vet inte hur det är men känns lite som att folk gamblar lite med de.

    //alex

  • gonzo

    Medlem
    19 juni, 2007 vid 16:02

    silvertejp på nr plåten är ju alltid ett hett tips haha funka ju förra året

  • jezaja

    Medlem
    19 juni, 2007 vid 16:21

    Var nere en sväng i eftermiddag (lärde brorsan med trainerkite) och dom höll på att bygga om parkeringen mot vattnet, delat av i två olika sektioner och de verkar flytta mitten-bommen på parkeringen.
    Ser även ut att komma upp nya staket mot vattnet, de gamla var ju rätt tråkigt, kan nog bli riktigt bra.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hur är det med camping i Apelviken nu?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.