Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur bra drag kommer det bli på SM?

  • Hur bra drag kommer det bli på SM?

    Publicerad av fenan på 14 mars, 2004 vid 19:24

    Jag funderar starkt på att ta mig ner till haga under SM, men hur bra drag kommer det bli på kvällen? har sommarställe på norra öland men funderar på att sova någon natt där nere. Någon som kan dela med sig av sina erfarenheter…

    janne svarade 20 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • styret

    Medlem
    14 mars, 2004 vid 19:36

    det kommer vara fett med ös från morron till kväll.
    det är inget att fundera på utan bara styr ner bilen hit.

    jag menar festen lär inte bli sämre i år, seglarna har vart utomlands och det verkar ha gått jävligt mycket frammåt, det blir badbaljor på stranden i år med och vem vet. kanske kommer naken-janne och visar vart skåpet ska stå med en one handed helikopter.

    som inte det här vore nog kan du ju alltid sitta och ljuga med folk på parkeringen.

  • hstrom

    Medlem
    14 mars, 2004 vid 19:39

    Vad säger folket (campingenägaren) om man sover i bilen på parkeringen?? Eller finns det nåt annat bra ställe i närheten där man kan bo i bilen?

    /Jonas

  • styret

    Medlem
    14 mars, 2004 vid 19:41

    det är förbjudet att sova på parkeringen. så man får leta upp nått annat ställe isåfall.

  • herodude

    Medlem
    14 mars, 2004 vid 22:28

    hmm för om du sover i bilen kommer naken janne och utför sin omtalade forced onehanded doggystyle….

  • styret

    Medlem
    15 mars, 2004 vid 06:50

    det kan du räkna med.

  • ove226

    Medlem
    15 mars, 2004 vid 07:18

    man sover vid fågeltornet som ligger typ precis bredvid campinge..eller så åker man till cleva.. never been there så jag vet inte vart det ligger men det ska va fint där i.a.f!

  • janne

    Medlem
    15 mars, 2004 vid 09:11

    Det lär nog bli en 4860 no sight, backwinded beer drinker istället tror jag cool.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur bra drag kommer det bli på SM?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.