Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hur fan reser ni egentligen?

  • Hur fan reser ni egentligen?

    Publicerad av sourra på 6 november, 2006 vid 15:28

    Efter nyår har jag planerat att åka utomlands och åka en gnutta. Eftersom TAP-flygarna har sån härligt trångsynt golf-policy har jag fram tills nu varit inställd på att köra med en sån Naish “golfbag”. I helgen fick jag dock lite andra tips om att det var vettigt att ha en bag som man kan splitta på så man kan bära brädan avskilt från det andra böset.

    Min fråga: Hur packar ni utrustningen när ni reser iväg? Erfarenheter av flygbolag etc? Jag fick mycket matnyttigt av Sheriffen men det är alltid kul att höra fler tankar och åsikter.

    johanneslarsson svarade 17 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • johanneslarsson

    Medlem
    6 november, 2006 vid 22:42

    när jag åkte hem från maui, tog jag en vågsurfbag, knödde ner brädan och drakarna i den+ lite kläder, vek ihop den och tejpade så den blev ca 140 lång. de va bara att checka in den som en vanlig väska. reste med united airlines.

    om du är orolig kan du annars försöka få tag på ett hardcase till en synt å lägga brädan i, musikinstrument är gratis på de flesta flygbolag.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hur fan reser ni egentligen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.