Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur fästa DaKine Contour-stroppar

  • s

    Medlem
    23 september, 2005 vid 07:39

    Svar till:


    Den undre där är ju en ny variant på core contour:en, kolla hur tyget (i brist på bättre ord) går ner runt infästningen!

    4300450_xlg.jpg

    gammla ser ut såhär:
    core-contour.jpg

    /adde

    [/ QUOTE ]

    Om det är 2005 eller ej har jag ingen aning om. Men de som jag köpte på Maui har “tyget” runt infästningen. Det är därför jag vet att det finns en nyare modell än den som funnits i Sverige. Man jag förstår inte varför de svenska importörerna inte får tag i den?!?!
    Mina gamla utan denna “wrap-around” har börjat kavla upp sig lite. Men de är minst tre år gamla, så det kan jag väl acceptera. Jag tror jag köpte dem i Marocko 2001! Otroligt att stroppar håller så länge! Bakstroppen har jag bytte en gång (den slits ju dubbelt så mycket som fram).

    /Staffan

  • joce

    Medlem
    23 september, 2005 vid 10:24

    Jag har denna nya modell med tyg runt infästningen. Otroligt sköna och styva. Köpte mina i Torbole, Gardasjön i Juli i år… Kan varmt rekommendera dessa…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur fästa DaKine Contour-stroppar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.