Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Hur går det för svenskarna i Holland?

  • Hur går det för svenskarna i Holland?

    Publicerad av culing på 23 april, 2006 vid 18:19

    Det är väl ett gäng svear i holland och provar strand horst mm.?
    Inga nya speedrekord?
    Enligt nuvarande prognos ser det sunkigt ut för resten av veckan.

    stang svarade 18 år sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • lbj

    Medlem
    23 april, 2006 vid 18:42
    culing wrote:
    Det är väl ett gäng svear i holland och provar strand horst mm.?
    Inga nya speedrekord?
    Enligt nuvarande prognos ser det sunkigt ut för resten av veckan.

    Är detta en av de efterlysta så sågs han senast i Apelviken 060420 med ett leende på läpparna. Berodde säkerligen ej pga vind/vågor.

  • swe-496

    Medlem
    24 april, 2006 vid 04:18

    Länk till tävlingen????

  • getwet

    Medlem
    24 april, 2006 vid 05:21

    Det är ingen tävling på Strand Horst nu. Gänget är där och försäsongstränar.
    Tävlingen är den 9/9-17/9.

    Enligt info från igår är det helt punka, och det ser ganska illa ut de närmaste dagarna också.

  • imported_macts

    Medlem
    25 april, 2006 vid 09:21

    Kom hem därifrån i natt. Skulle ha stannat några dar till men prognosen såg inget bra ut. Fick en bra slalomdag förra veckan samt några dars formula. Vi seglade då uppe i norr på Amstelmer. Strand Horst har tyvärr inte levererat. Träffade boysen där och spenderade en dag/kväll med alkoholförtäring…dock så bor dom djävligt fint. Kan rigga på tomten och dra rätt ut på Strand Horst, måste dock blåsa lite först. Verkar kunna komma vind i Holland framåt torsdag/fredag.

  • stang

    Medlem
    25 april, 2006 vid 21:14

    Attans! Synd att du inte fick bättre utdelning när du var där nere, nåja du har seglet bydligt mer än mig. Det enda nöjet jag haft hittils är att jag provriggat lite på tomten!

  • imported_macts

    Medlem
    26 april, 2006 vid 14:03
    Stang wrote:
    Attans! Synd att du inte fick bättre utdelning när du var där nere, nåja du har seglet bydligt mer än mig. Det enda nöjet jag haft hittils är att jag provriggat lite på tomten!

    Jag hade trots allt trevligt i Holland. Mycket fint där. Vi tar nya tag i september på ESM på StrandHorst. Ska du med då?

  • stang

    Medlem
    27 april, 2006 vid 08:47

    Ahh det låter bra det! 🙂

    Jag är sugen som attan men det passar lite dåligt då jag precis fått tillökning här hemma. Så jag får nog hålla mig hemma och ta hand om familjen 🙂

    Men vi får ta och köra lite i G-bay när vädret släpper loss vinden åt oss!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Hur går det för svenskarna i Holland?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.