Hur gick det idag ?

Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 7 månader sedan av Anonym anvandare.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    surfbulten
    Medlem

Tjenare grabbar och flickor.
    Hur gick det på vattnet idag då? Det lär ha blåst fint nästan över allt. Man har ju sett på flaggorna hela dagen att det lär ha gått undan.

/surfbulten

Fint?
    Var befinner du dig, här i sthlm har inte ett enda löv rört sig, tyvärr, men de har lovat vind till onsdag.
    Lyx, att blåste där du är=) Bra att det blåser någonstans i landet i alla fall.

Surf on!
    Hanna

Leoboy
    Medlem

åkte till varberg och surfa ett par timmar förrut idag det var väl 5.5-6.0 ett tag och vågorna var väl inte höga men de var okey …alldeles perfekta för mig som håller på att lära mig vågor…=) det va fint

surfbulten
    Medlem

Hallå Hana ! Befinner mig i Varberg. Det har tryckt på med vind ända sen i lördags.Visserligen så dog det vid lördags middag men annars har det varit fullt ös och det kommer att fortsätta.
    Jag har ej möjlighet att surfa men hoppas att alla ni andra kan åka för mig med.

/surfbulten

Jag ska köra en repa åt dig. Hur kommer det sig att du befinner dig i Varberg utan att kunna surfa…? måste kännas i hela kroppen när alla andra är ute och du står på stranden med en massa maneter….

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998 ©2023 Surfzone - Share the Stoke

Tillåt pushnotiser och få de senaste händelserna direkt! OBS!! Gör även följande för iOS, välj
Vill du installera Surfzone-appen?

Progressive Web App (PWA) har installerats.

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account