Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur gick det idag ?

  • Hur gick det idag ?

    Publicerad av surfbulten på 29 oktober, 2001 vid 20:30

    Tjenare grabbar och flickor.
    Hur gick det på vattnet idag då? Det lär ha blåst fint nästan över allt. Man har ju sett på flaggorna hela dagen att det lär ha gått undan.

    /surfbulten

    anonym-anvandare svarade 22 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    29 oktober, 2001 vid 21:10

    Fint?
    Var befinner du dig, här i sthlm har inte ett enda löv rört sig, tyvärr, men de har lovat vind till onsdag.
    Lyx, att blåste där du är=) Bra att det blåser någonstans i landet i alla fall.

    Surf on!
    Hanna

  • leoboy

    Medlem
    29 oktober, 2001 vid 21:15

    åkte till varberg och surfa ett par timmar förrut idag det var väl 5.5-6.0 ett tag och vågorna var väl inte höga men de var okey …alldeles perfekta för mig som håller på att lära mig vågor…=) det va fint

  • surfbulten

    Medlem
    30 oktober, 2001 vid 06:26

    Hallå Hana ! Befinner mig i Varberg. Det har tryckt på med vind ända sen i lördags.Visserligen så dog det vid lördags middag men annars har det varit fullt ös och det kommer att fortsätta.
    Jag har ej möjlighet att surfa men hoppas att alla ni andra kan åka för mig med.

    /surfbulten

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 oktober, 2001 vid 10:05

    Jag ska köra en repa åt dig. Hur kommer det sig att du befinner dig i Varberg utan att kunna surfa…? måste kännas i hela kroppen när alla andra är ute och du står på stranden med en massa maneter….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur gick det idag ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.