-
Hur gick det idag ?
Tjenare grabbar och flickor.
Hur gick det på vattnet idag då? Det lär ha blåst fint nästan över allt. Man har ju sett på flaggorna hela dagen att det lär ha gått undan./surfbulten
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur gick det idag ?
Tjenare grabbar och flickor.
Hur gick det på vattnet idag då? Det lär ha blåst fint nästan över allt. Man har ju sett på flaggorna hela dagen att det lär ha gått undan.
/surfbulten
Fint?
Var befinner du dig, här i sthlm har inte ett enda löv rört sig, tyvärr, men de har lovat vind till onsdag.
Lyx, att blåste där du är=) Bra att det blåser någonstans i landet i alla fall.
Surf on!
Hanna
åkte till varberg och surfa ett par timmar förrut idag det var väl 5.5-6.0 ett tag och vågorna var väl inte höga men de var okey …alldeles perfekta för mig som håller på att lära mig vågor…=) det va fint
Hallå Hana ! Befinner mig i Varberg. Det har tryckt på med vind ända sen i lördags.Visserligen så dog det vid lördags middag men annars har det varit fullt ös och det kommer att fortsätta.
Jag har ej möjlighet att surfa men hoppas att alla ni andra kan åka för mig med.
/surfbulten
Jag ska köra en repa åt dig. Hur kommer det sig att du befinner dig i Varberg utan att kunna surfa…? måste kännas i hela kroppen när alla andra är ute och du står på stranden med en massa maneter….
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur gick det idag ?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.