Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hur känns hälkantshugg med boots?

  • Hur känns hälkantshugg med boots?

    Publicerad av sourra på 13 augusti, 2009 vid 16:43

    Ptja, typ så här

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=jBKIryphubk”]YouTube – Matt Wipeout in Cook Town[/ame]

    gh0st svarade 14 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • emil-2

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 17:04

    @sourra 566210 wrote:

    Ptja, typ så här

    Nja, man brukar allt sopa i hårdare än så……han fick ju tid att fundera, dessutom landa han ju på en mjuk sandstrand 😉

  • pepa

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 17:12

    Jag ser stjärnor i ett par minuter minst varannan session pga hälkant.

  • sourra

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 17:13

    En sån tur att han hade backless bindings…

  • wakenils

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 18:11
    sourra;566215 wrote:
    En sån tur att han hade backless bindings…

    jobbigt när man får rätta sigsjälv…

  • sourra

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 20:27
    WakeNils;566225 wrote:
    jobbigt när man får rätta sigsjälv…

    Nja… nu förstod du inte riktigt Nils. Innebörden var att en sån wipeout med “backless bindings” (hahaha) eller straps (som det egentligen heter) motsvarar ett hälhugg på vatten med boots. Du får nog rätta dig själv nu. Jobbigt.

  • skotten

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 20:57

    the helix 2010 is here

  • kvabbso

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 05:57
    sourra;566287 wrote:
    Nja… nu förstod du inte riktigt Nils. Innebörden var att en sån wipeout med “backless bindings” (hahaha) eller straps (som det egentligen heter) motsvarar ett hälhugg på vatten med boots. Du får nog rätta dig själv nu. Jobbigt.

    Håller med nesse, jag vet att det är svårt att erkänna att man har fel, det har hänt mig oxå en gång tidigt 60tal att jag hade fel i en sakfråga.

  • stebe

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 06:21

    Jag trodde jag hade fel en gång, men sedan visade det sig att jag faktiskt hade rätt. Så man kan nog säga att jag har haft fel en gång.

  • dak

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 07:31
    stebe;566357 wrote:
    Jag trodde jag hade fel en gång, men sedan visade det sig att jag faktiskt hade rätt. Så man kan nog säga att jag har haft fel en gång.

    En gång troddes jag ha fel trots att jag hade rätt men när jag insåg att det var fel av mig att tro att jag inte hade rätt insåg jag att jag aldrig haft fel

  • pepa

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 12:53

    Det där är ingenting mot ett riktigt hälhugg med boots.

  • gh0st

    Medlem
    16 augusti, 2009 vid 07:34

    Fick ett hälhugg med stroppar o heelstraps o släppte inte bommajäveln i tid. Resultatet: sprickor i bröstmuskeln o det var länge sen jag hade så mycket pain som jag hade dan efter o nån vecka efter.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hur känns hälkantshugg med boots?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.