Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur lika är Powerex och Arrows master? (RDM)

  • Hur lika är Powerex och Arrows master? (RDM)

    Publicerad av robin på 28 januari, 2008 vid 19:37

    Är det någon som vet om Powerex och Arrows master påminner om varandra eller om de är olika? Jag kollar lite på ett Arrows racesegel som är sytt för 460 RDM, och jag har en sådan från Simmer/ Powerex. Har förstått att racesegel är väldigt mastkänsliga och jag vill inte köpa om det inte borde funka bra.

    Robin

    robin svarade 16 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • surfmanj

    Medlem
    30 januari, 2008 vid 06:40

    Jag har kört både arrows och powerex master, dock inte race master utan RDM 400/430 tycker dom känns väldigt snarlika möjligen att powerexen är lite mjukare i toppen, väldigt nöjd med båda alternativen..

  • robin

    Medlem
    30 januari, 2008 vid 08:31

    @SurfmanJ 441636 wrote:

    Jag har kört både arrows och powerex master, dock inte race master utan RDM 400/430 tycker dom känns väldigt snarlika möjligen att powerexen är lite mjukare i toppen, väldigt nöjd med båda alternativen..

    Tack för svaret! Det är ju RDM det gäller, så jag tror att dina erfarenheter är relevanta. Känns de lika i 430 borde de ju kännas lika i 460 också tycker jag.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hur lika är Powerex och Arrows master? (RDM)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.