Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hur många har fått rutorna sönderslagna i JP?

  • mericsson

    Medlem
    10 april, 2011 vid 20:29

    Så lack man blir!
    Är det bara bilar parkerade längs vägen eller även de som står på “den riktiga” parkeringen till vänster när man kommer från rondellen?

  • pepa

    Medlem
    10 april, 2011 vid 20:43

    Ska köra dit en bil utan rutor så kan han ju försöka sabotera.

  • gadget

    Medlem
    11 april, 2011 vid 03:30
    mericsson;652056 wrote:
    Så lack man blir!
    Är det bara bilar parkerade längs vägen eller även de som står på “den riktiga” parkeringen till vänster när man kommer från rondellen?

    De 10-tal bilar jag sett med pangade rutor inkl min egen har alla stått längs barsebäcksv. (i båda riktningar) vill jag minnas men det finns ju bara plats för 3-4 bilar på den andra lilla parkeringen.

  • r1k

    Medlem
    11 april, 2011 vid 09:20

    Filma honom nu!!! Hade vart gött att läsa om att ni fått fast idioten. :]

  • pjoter

    Medlem
    11 april, 2011 vid 10:15

    Sjukt irriterande att den här dåren fortfarande härjar.

    Det positiva är ju att det verkar hända var och varannan dag vilket ju borde göra det rätt lätt att få tag på honom.

    Har alla som råkat ut för det polisanmält? Om det händer så ofta känns det nästan som även dom borde börja bli lite intresserade.

    Å sluta gärna tramsa med allt fågelskådartjafs innan det är bevisat. Inse bara att både vi och fågelskådarna kommer hänga sida vid sida på stranden och lär er bli kompisar med dom istället. Finns garanterat en jäkla massa trevliga fågelskådare! Jag har själv iaf jobbat med några och stött på andra på stränderna som varit hur trevliga som helst. Att kalla alla fågelskådare idioter bara för att dom är fågelskådare är lika jäkla korkat som att kalla alla muslimer idioter bara för att dom är muslimer.

  • gadget

    Medlem
    11 april, 2011 vid 12:51
    pjoter;652109 wrote:
    Sjukt irriterande att den här dåren fortfarande härjar.

    Det positiva är ju att det verkar hända var och varannan dag vilket ju borde göra det rätt lätt att få tag på honom.

    Har alla som råkat ut för det polisanmält? Om det händer så ofta känns det nästan som även dom borde börja bli lite intresserade.

    Å sluta gärna tramsa med allt fågelskådartjafs innan det är bevisat. Inse bara att både vi och fågelskådarna kommer hänga sida vid sida på stranden och lär er bli kompisar med dom istället. Finns garanterat en jäkla massa trevliga fågelskådare! Jag har själv iaf jobbat med några och stött på andra på stränderna som varit hur trevliga som helst. Att kalla alla fågelskådare idioter bara för att dom är fågelskådare är lika jäkla korkat som att kalla alla muslimer idioter bara för att dom är muslimer.

    +1 på de.
    Det kan lika gärna vara någon skitunge som bara e skadeglad.
    Hur som helst är det bara en tidsfråga innan vi vet vem det är och då kanske polisen är mer intresserade.

  • pjoter

    Medlem
    11 april, 2011 vid 13:20

    Hoppas på det.
    Då jag själv är local där om endast ett par veckor kommer jag gärna ner till stranden och håller koll med knodden.

  • ankii

    Medlem
    11 april, 2011 vid 16:23
    pjoter;652126 wrote:
    Hoppas på det.
    Då jag själv är local där om endast ett par veckor kommer jag gärna ner till stranden och håller koll med knodden.

    Local? Details plz…. 🙂

  • pjoter

    Medlem
    11 april, 2011 vid 21:09

    Inte superlocal men har köpt hus i annelöv så det blir närmaste spoten, typ 1 mil.
    Flytter i påsk är det tänkt.

  • anderas

    Medlem
    28 augusti, 2011 vid 11:45

    Har det varit nån pangad ruta på sistone?

  • serotonin

    Medlem
    29 augusti, 2011 vid 17:37

    när jag va där i slutet av juli såg jag också en nyare saab 9-3, svart som körde iväg fort när jag kom upp från stranden. Tänke inte mer på det då jag aldrig varit där innan men den detalj kommer ja ihåg.

  • gadget

    Medlem
    29 augusti, 2011 vid 18:36
    Pepä;652058 wrote:
    Ska köra dit en bil utan rutor så kan han ju försöka sabotera.

    Hahaha!

  • snygging

    Medlem
    29 augusti, 2011 vid 20:20

    polisen kommer aldrig göra något, sverige är laglöst! (Förutom om du parkerar fel eller kör för fort.)

  • dadil

    Medlem
    29 augusti, 2011 vid 21:34
    Gadget;652121 wrote:
    +1 på de.
    Det kan lika gärna vara någon skitunge som bara e skadeglad.
    Hur som helst är det bara en tidsfråga innan vi vet vem det är och då kanske polisen är mer intresserade.

    +1
    ja skyll nu inte på fågelskådare, jag tror bara att det var en vanlig jävla skåning…

  • lancce

    Medlem
    3 maj, 2012 vid 09:10

    Något nytt om sabotören? krossas det fortfarande rutor? Svart Saab 9-3 låter ju som det hetaste tipset annars..är det fler som har sett den köra runt och se skum ut i krokarna?

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hur många har fått rutorna sönderslagna i JP?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.