Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur var gårdagen (tisdagen) i Sthlm?
-
Hur var gårdagen (tisdagen) i Sthlm?
Publicerad av jeppe på 2 juni, 2004 vid 14:30Hello!
Åkte någon till Fituna?
Själv var man nedlusad med jobb i vanlig ordning.jeppe svarade 20 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Jag åkte till Björkvik och guppade i 5 min sen hände inte mycket mer.
-
samma guppande här, dock inte lika långt bort, det va bara på lidingö!
-
Körde 30 min på Tyresö i frånlandsvind och byigt som f:n, men hade bra drag i 6,3:an när byarna väl kom.
Föga episkt. -
Det blåste långt in på kvälls kvisten här i Norrtälje
Fredagen ser lovande ut med ett litet lågtryck intågande från väster, borde göra att det pustar på lite.
Funderar starkt på en sen afterwork surf i Kapellskär, någon som är på väg ut? det ser ju halv bra ut på foreca för lite cruising. -
Åkte till Fituna, var där runt 1500, riggade 8.1 vilket funkade bra ett tag. Vinden ökade på sen och full av förhoppning riggade jag ner till 5.9… blev lite planing med det men sen dog vinden igen och det blev mest att stå å guppa. Jätte skumt – hade väntat mig värsta surfdagen men det kändes inte som det var något ordentligt drag i vinden…. jaja lite surf blev det dock och det var såååå fint väder.
-
Missade alltså inte alltför mycket. Ingen som var på Fituna? Tyckte att det bralla i rejält i tallarna här hemma på kvällskvisten.
Du Culing! Jag skulle behöva kontakta Surferic, skulle du kunna skicka mig hans nummer i ett privatmess?
Jag och Getwet var rätt så törstiga på Öland och “köpte” ju en platta av er, men vi missade ju för fasiken betalningen av den.
-
Okej, där ser man.
Låter skumt med vinden, jag trodde att jag missade en klassisk Fituna dag. Vad har hänt med Fituna egentligen? Börjar tro mer på Gålö/Oxnö vid “Fituna” prognos!
Logga in för att svara.