Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hurghada i oktober

  • Hurghada i oktober

    Publicerad av petting_4 på 1 september, 2008 vid 17:22

    Sitter och kollar resor till Hurghada i oktober, någon som kan berätta lite hur det brukar vara där o så vid den tiden på året? vart man skall ta sig för bästa spottarna osv.

    norrman svarade 15 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • melker

    Medlem
    1 september, 2008 vid 17:53

    Åk inte dit det är mitt tips!

  • petting_4

    Medlem
    1 september, 2008 vid 18:00

    ok, vad ska man leta efter då? har bara hört att hurghada är ett bra ställe? Några andra tips? Inte för lång bort bara, har en vecka på mig o vill göra annat än att sitta på ett flygplan:S har hört att portugal ska vara bra?

  • wakenils

    Medlem
    1 september, 2008 vid 19:57

    har också lite idéer på det fast i slutet på oktober/början på november men det kanske är för sent att åka då? någon som har tips på resmål att dra 1-2 veckor vid den tidpunkten?

  • betbangan

    Medlem
    1 september, 2008 vid 21:14

    Jag o polaren kom nyligen hem efter 1 vecka i Egypten. Flygstol till Hurghada och sedan vidare till Safaga som ligger 1 timme söderut. Surf 5 dagar av 6. Med tanke på att jag sett flygstolar för runt 1000 spänn och att vi bodde för ca 120 kr natten inkl frukost och middag så är det ju kanon. Men på kvällarna så fanns inte mycket mer att göra. Där är sjukt lugnt. Bara och ladda datorn med massa film så överlever man kvällen också:wink:

  • meecrob

    Medlem
    1 september, 2008 vid 22:05

    Vart såg du flygstolar för dessa priser? Charter bolag eller var det på flygsökingar á la mrjet?

  • tobbekite

    Medlem
    2 september, 2008 vid 01:17

    var visserligen 3 år sen, men då bokade jag en sista-minuten på mytravel för 1200kr till Hurghada, inkl boende 1 vecka i december. Och då betalade jag ändå 300kr extra för att vara garanterad toalett på rummet 😉

  • norrman

    Medlem
    2 september, 2008 vid 13:44

    El guana 20 min norrut säger dom ju att de ska vara bra vid den årstiden! funderar själv på att åka dit i mitten av oktober. Dom ska även ha 3 stycken kitecenters.

  • meecrob

    Medlem
    2 september, 2008 vid 15:39

    Nice Norrman blir nog så att jag och petting bokar en resa till runt den 16 okt hade vart roligt om man kunde träffa lite folk där nere.

  • norrman

    Medlem
    2 september, 2008 vid 17:16
    Meecrob;496188 wrote:
    Nice Norrman blir nog så att jag och petting bokar en resa till runt den 16 okt hade vart roligt om man kunde träffa lite folk där nere.

    Okey, jag slutar jobba den 19e okteber å då drar jag om jag hittar en billig resa 🙂 sök lite på el guana här på forumer så hittar du en del bra information!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hurghada i oktober

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.