Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Huva upphittad på Stråvalla Strand

  • Huva upphittad på Stråvalla Strand

    Publicerad av pet på 25 maj, 2004 vid 06:50

    Badmössa i neopren upphittad på Stråvalla igår, måndag.
    Inte snygg, men ganska ful. Återfås mot beskrivning och ett blåsjobb. Kan det vara din, Fredrik?

    villjam svarade 19 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 maj, 2004 vid 07:21

    Det måste vara den lilla huvmesens. Han häckar ovanligt sent i år tycker jag?

    /Da Gimp, arg och smal är han

  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 maj, 2004 vid 07:29

    arrrgh!!!!
    det är inte min det är en som jag känner som har glömt den.
    om det är en svart prolimit huva som har börjat spricka lite vid kardborre låset? själv e jag inte så töntig att jag kör med huva nu. det e ju varmt. duh! crazy.gif
    men min kompis blir nog väldigt glad peter.
    Tack! jag kan ju ta den när vi ses och surfar UTAN vind nästa gång smile.gif
    /metallifredd

  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 maj, 2004 vid 07:41

    jag vet nog att gimpie tog my precious å gömde den i tro och hopp om att ingen av oss andra skulle märka det. sen tänkte den arge lille rackarn åka dit senare och få sig ett litet mys med sin 15års flickis och på köpet ta den fina huvan. tror t o m att han tänkte ha huvan på sig under själva akten faktiskt. han e otrolig den där…

  • honk

    Medlem
    25 maj, 2004 vid 08:06

    Ip-numren ser skräckinjagande lika ut.. smile.gif

    Ja, ja tyckte jag såg en luvmes vid stråvalla. Eller var det neoprenmannen? Tar bort all vind.

    tack till Johan ivf för att han gjorde en “honk” så att jag slipper vara den enda som gör det smile.gif

  • charlan

    Medlem
    25 maj, 2004 vid 08:34

    Haha ajajaj huvmannen.. som det kan gå =)

    /charlan

  • villjam

    Medlem
    25 maj, 2004 vid 11:34

    Svar till:


    Ip-numren ser skräckinjagande lika ut.. smile.gif

    Ja, ja tyckte jag såg en luvmes vid stråvalla. Eller var det neoprenmannen? Tar bort all vind.

    tack till Johan ivf för att han gjorde en “honk” så att jag slipper vara den enda som gör det smile.gif

    [/ QUOTE ]

    Missade han munnen när han skulle dricka? (honk går alltid omkring med en blöt fläck på magen när han festar! wink.gif

  • honk

    Medlem
    25 maj, 2004 vid 11:45

    Haha.. nopes… “Göra en honk” verkar ha fått fler innebörder..

    Denna gången var det att skippa ta med sig mindre drake för att man tror att det inte kommer blåsa så mycket, även ifall det inte innebär något extra jobb.. 🙂

  • villjam

    Medlem
    25 maj, 2004 vid 12:00

    Jag tycker att göra en “honk” borde vara om man hoppar och sätter sig på en sten så skinkan spricker wink.gif

  • honk

    Medlem
    25 maj, 2004 vid 12:01

    Meeeeeeen.. man kan inte ha för många saker uppkallat efter sig..

    Att jag sedan skar mig i röven så att jag fick stå och skita i en vecka efteråt är en annan grej.. Sylvassa stenar strax under vattenytan är inte att leka med.

  • villjam

    Medlem
    25 maj, 2004 vid 12:03

    Var glad att du inte blev av med oskulden i alla fall..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Huva upphittad på Stråvalla Strand

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.