Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing hyfsad speed bräda

  • swingout

    Medlem
    18 mars, 2011 vid 13:21

    Om man inte kann bestämma sig för wave eller speed bräda so blir ju den här perfekt :tongue:
    MISSILE Waveboard XS

  • bicless

    Medlem
    18 mars, 2011 vid 17:33

    Gigantisk värdeminskning från typ 14.000:- eller vad de kostade från början.
    Rena skräcken för en surfbutik lägga denna typ av bräda på lager och troligen uselt andrahandsvärde för de som köper nya årsmodellen.

    Lite synd att priseroderingen ibland är så utbrett på speed, vore shysstare och priserna stod sig lite bättre.

    Bicless

  • andersbq

    Medlem
    18 mars, 2011 vid 18:44
    Bicless;649829 wrote:
    Gigantisk värdeminskning från typ 14.000:- eller vad de kostade från början.
    Rena skräcken för en surfbutik lägga denna typ av bräda på lager och troligen uselt andrahandsvärde för de som köper nya årsmodellen.

    Lite synd att priseroderingen ibland är så utbrett på speed, vore shysstare och priserna stod sig lite bättre.

    Bicless

    Nja, nu är det ju ingen privatperson som säljer. På E-bay dumpas ofta partier på löpande band, ofta mellanled som likviderar grejor. Vet att en tysk firma la ut några containers med mistral-brädor i höstas för fabrikspriser… Inte poppis hos bringdal som fick köpa tillbaka hela rasket.

  • surfslusken

    Medlem
    18 mars, 2011 vid 19:48

    Helvete oxå att de där radarparet Supply & Demand nästlat sej in i surfbranschen me. Att dom jävlarna ska lägga sej i överallt. Kineserna lyckades hålla dom borta länge men verkar som även dom drabbats nu.

  • marden

    Medlem
    18 mars, 2011 vid 19:57

    synd jag redan ha en missile speed

    ni tittar väl också in på gp3s ibland,har var en annan go länk i andra ändan av spannet
    nyss låg budet på 100100£ nu rena rean 8800£ för en begangnad våtdräck(+lite annat)
    det du bicless!:)

  • surfslusken

    Medlem
    18 mars, 2011 vid 20:06
    Mården;649842 wrote:
    synd jag redan ha en missile speed

    ni tittar väl också in på gp3s ibland,har var en annan go länk i andra ändan av spannet
    nyss låg budet på 100100£ nu rena rean 8800£ för en begangnad våtdräck(+lite annat)
    det du bicless!:)

    Kan väl aldrig va så att du kommit ganska långt me fredags kröken va?

  • marden

    Medlem
    18 mars, 2011 vid 20:39

    nä,jag tittar bara på lets dance …

  • andersbq

    Medlem
    18 mars, 2011 vid 20:42

    investera i värdebeständiga produkter – köp ny vindsurfingutrustning
    – bättre än guld och yen.

  • surfslusken

    Medlem
    18 mars, 2011 vid 21:02
    Mården;649847 wrote:
    nä,jag tittar bara på lets dance …

    M a o måste du kommit RIKTIGT långt in på fredags kröken!

  • kapten-k

    Medlem
    18 mars, 2011 vid 21:53
  • bicless

    Medlem
    21 mars, 2011 vid 21:26

    Aj då
    F2 måste ha skrivit en nolla fel på ordern till cobra och spottat ut några hundra fler än det var tänkt. Brädan i sig är väl inte dålig vad jag förstått.

  • andersbq

    Medlem
    21 mars, 2011 vid 22:05

    efter konkurser flyter det alltid runt prylar till fabrikspriser och den är långt ifrån ny och het

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing hyfsad speed bräda

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.