Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hypersonic 125…

  • joce

    Medlem
    16 mars, 2003 vid 19:43

    ytterligare bild…

  • jofiwa

    Medlem
    17 mars, 2003 vid 09:00

    Har alla formulabrädor “vattensläpp-kanter” i akter nu för tiden? Verkar rätt läckert!

  • zehlertz

    Medlem
    18 mars, 2003 vid 08:29

    Den är fruktansvärt snygg. Ingen bräda jag tidigare sett påminner om den här… riktigt kaxig med träfärgen och alla andra små detlajer såsom skyddet i fören…

    jaja…får drömma vidare tills pengarna strömmar in!

  • tubert

    Medlem
    18 mars, 2003 vid 14:49

    Det ser ut som den fått en fläskläpp! smile.gif

  • haegga

    Medlem
    18 mars, 2003 vid 16:31

    Dubbel….

  • oskie

    Medlem
    18 mars, 2003 vid 19:37

    Ser ut som nån kört den för hårt, och tryckt sönder brädan under fotstropparna smile.gif För att inte tala om anknosen…

    Ärligt, den är ju grym som fan. OK, frågan är nu bara: ska man skippa nybörjarbrädan på 120-140 liter och gå direkt på denna istället. smile.gif

  • oscar

    Medlem
    18 mars, 2003 vid 20:16

    Skulle jag inte göra, alla som testat den rekommenderar den för avancerade seglare som vet vad dom gör. Det är en RACE-bräda.

  • nordgren

    Medlem
    19 mars, 2003 vid 10:44

    Ja det var fan så den ser ut med den där nosen, någon som vet var meningen med den är? Ser ut som fören på en tanker ju! smirk.gif

  • markram

    Medlem
    19 mars, 2003 vid 11:45

    det är bara att inse:
    Starboard lyckas med att ta sig an problemen förutsättningslöst och har löst ett klassiskt problem på ett radikalt sätt.
    Vem vet, det kanske också eliminerar att vinden greppar tag i nosen, vilket i så fall skulle göra den mer lätthanterlig i hårdvind och hög fart?
    Guy lijegren angav det som skäl för svinfula boxkanter en gång och när jag gjorde min första bräda fick den en däcksradie på 5mm där fram och tro mig, det är den fulaste brädan jag sett(och ägt), men det gick att segla med den i +24m/s eftersom vinden aldrig fick tag om nosen.
    Andra brädor jag haft och provat har inte varit lika opåverkade, men snyggare än “mjölkpaketet” från Karlshamn är de..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hypersonic 125…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.