Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hyra i San Fransisco

  • Hyra i San Fransisco

    Publicerad av calle på 9 maj, 2000 vid 09:00

    Hallo!
    Jag skall till San Fransisco i början av Juni och har ett par dagar över som jag naturligtvis skulle vilja använda till vindsurfing.
    Vet någon om det går att hyra grejer i SF?
    Tacsam för all hjälp som går att få!
    Mvh Calle

    jan-erik svarade 24 år sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 maj, 2000 vid 12:48

    …ska det ligga en uthyrning (två år gammal uppgift) men vafan sök på nätet. Den jänkare som inte finns på nätet är ingen riktig jänkare verkar attityden vara = bra för dig!

    /Fredde

  • jan-erik

    Medlem
    9 maj, 2000 vid 16:01

    Jag har precis varit där (i närheten av SF) i ett par månader. Det finns ett ställe som heter ASD (Advanced surf design) som hyr ut grejer. Det ligger vid Coyote Point precis söder om flygplatsen. Dom har diverse BIC (techno saxo). Uthyrning 13.00 – 18.00 om det blåser och inte regnar och allt är perfekt i övrigt. Dom var lite kinkiga. Det är bra att ringa och fråga innan man åker dit +1 (650) 3488485. Man kan ringa till SFO information och kolla hur mycket det blåser (telefonsvarare) +1 (650) 8773585. Det var ganska dyrt: 64USD (inkl skatt) för en dag, men då kan man byta prylar hur mycket man vill. Eftersom hyrbilar sällan har takräcke var det ett ganska bra ställe att hyra på. Man bär brädan över vägen och kastar i den i det äckliga vattnet. Vattnet i SF bay var inte så trevligt, men surfstället var populärt ändå.

    ASD har en hemsida http://www.asdwindsurfing.com/
    Kolla också på http://www.sfba.org/

    Fast Crissy Fields precis vid Golden Gate är säkert roligare.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hyra i San Fransisco

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.