Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hyra stugan intill Haga park. Kontaktuppgifter någon?

  • Hyra stugan intill Haga park. Kontaktuppgifter någon?

    Publicerad av gustav1980 på 30 september, 2009 vid 09:27

    Har länge funderat på att hyra den stuga som ligger bredvid riggningsgräsmattan vid Haga Park (50 meter till vänster om tittar från vattnet) och tänkte göra slag i saken till sommaren.

    Någon som har kontaktuppgifter till ägarna?

    Hälsningar
    Gustav

    gustav1980 svarade 14 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • lukasw

    Medlem
    30 september, 2009 vid 11:35

    DEn kostar 10000kr i veckan, men på tomten finns en till som kostar 5000kr veckan vi hade båda två och betalade ons-sön tror att det var 8500kr vi var 13 pers

    LW

  • gustav1980

    Medlem
    30 september, 2009 vid 11:52

    Det var saftigt!
    Har du telnummer till ägaren?

  • speedkenta

    Medlem
    30 september, 2009 vid 21:41
    Gustav1980;579644 wrote:
    Har länge funderat på att hyra den stuga som ligger bredvid riggningsgräsmattan vid Haga Park (50 meter till vänster om tittar från vattnet) och tänkte göra slag i saken till sommaren.

    Någon som har kontaktuppgifter till ägarna?

    Hälsningar
    Gustav

    Stuga att hyra nära Beijershamn. 11 bäddar fördelat på tre stugor. Ledig vecka 33 och framåt. Uthyres även enstaka helger.
    070-5104352

    Tror att det är billigare på för och eftersäsong
    Det är djävligt flotta hus

  • gustav1980

    Medlem
    8 mars, 2010 vid 14:49
    Gustav1980;579678 wrote:
    Det var saftigt!
    Har du telnummer till ägaren?

    Lyfter min egen tråd. Någon som har kontaktuppgifter till stugan/stugorna vid stranden?
    Jag bjuder på en kall öl och kanske en grillad korv till den som ser till att jag får ett par sköna surfveckor med boende nära stranden 🙂

  • speedkenta

    Medlem
    9 mars, 2010 vid 17:33
    Gustav1980;600838 wrote:
    Lyfter min egen tråd. Någon som har kontaktuppgifter till stugan/stugorna vid stranden?
    Jag bjuder på en kall öl och kanske en grillad korv till den som ser till att jag får ett par sköna surfveckor med boende nära stranden 🙂

    Fattar inte du har ju kontakt uppgifter ovan
    Det är dom husen du menar

  • slim_jim

    Medlem
    9 mars, 2010 vid 19:04

    Hmm, verkar vara lite förvirrat det här…

    Jag la nyligen in samma fråga på ÖWC´s forum då vi är ett gäng som oxå är intresserade av att hyra den kåken i vår. Kenta svarade samma där som här.

    Men när jag ringer numret säger kvinnan i telefon att det inte alls är den kåken brevid surfstranden hon hyr ut, utan att hennes ligger brevid festplatsen :confused2:

  • speedkenta

    Medlem
    10 mars, 2010 vid 22:14
    slim_jim;601049 wrote:
    Hmm, verkar vara lite förvirrat det här…

    Jag la nyligen in samma fråga på ÖWC´s forum då vi är ett gäng som oxå är intresserade av att hyra den kåken i vår. Kenta svarade samma där som här.

    Men när jag ringer numret säger kvinnan i telefon att det inte alls är den kåken brevid surfstranden hon hyr ut, utan att hennes ligger brevid festplatsen :confused2:

    Skall genast kolla upp detta.

  • speedkenta

    Medlem
    13 mars, 2010 vid 12:32
    slim_jim;601049 wrote:
    Hmm, verkar vara lite förvirrat det här…

    Jag la nyligen in samma fråga på ÖWC´s forum då vi är ett gäng som oxå är intresserade av att hyra den kåken i vår. Kenta svarade samma där som här.

    Men när jag ringer numret säger kvinnan i telefon att det inte alls är den kåken brevid surfstranden hon hyr ut, utan att hennes ligger brevid festplatsen :confused2:

    Detta är det telenr som hon klistrat upp på vår anslagstavla vid klubbhuset

    070 3955722

  • slim_jim

    Medlem
    13 mars, 2010 vid 14:15

    Tackar…

  • gustav1980

    Medlem
    14 mars, 2010 vid 08:20

    Tackar…

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hyra stugan intill Haga park. Kontaktuppgifter någon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.