Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hyrutrustning i Varberg?

  • Hyrutrustning i Varberg?

    Publicerad av nike_shikari på 17 augusti, 2010 vid 20:06

    Jag ska resa till Varberg v34 med min flickvän. Vi har en uppsättning av utrustning [ 135lt, (7.2, 5.4)], bara en person kan surfa i taget.

    Finns det några billiga alternativ att hyra? Medel till avancerad utrustning?

    Jag känner till surfers paradise och surfcenter.se

    broderisak svarade 13 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • raask

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 20:13

    Fahlen surf har uthyrning men de har nog inte så mycket avancerad utrustning om jag förstått de hela rätt.
    Du kan ringa och höra med dem.
    0340-83 750
    så får du lite mer info, men surfers paradise har även stort utbud och de har ända ner till c:a 70 liters brädor där såvitt jag vet.

    Mvh

  • fraddanr

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 20:45

    mm, vi (fahlens) har 130 litare med rigg för en 400-ing om dagen. Finns i Läjet. Bara höra av sig. //Frädd

  • m3lk3r

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 22:10

    ÄÄÄÄÄÄRrrreee roxvall som skriver eller?!

  • broderisak

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 06:25

    Surfers har ner i Apelviken ett kanon fint center där du kan hyra alla typer av brädor,Surfbrädor,SUP,Windsurfing nybörjare,även riktigt schyssta saker inkl våtdräkt. Man kan även byta om där osv. Har hyrt barnbrädor nu 2 år i rad till min kids som tycker det är svinkul. Kostar ca150kr tim om jag inte har fel. Men kolla på http://www.surfers.se/sv/surfers_center_apelviken.htm
    Lycka till!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hyrutrustning i Varberg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.