Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing I väntan på att Steffo blir elakt igen…

  • davids

    Medlem
    2 mars, 2010 vid 21:20

    orka läsa bloggar… om jag vill ha något meningslöst, oändligt, aptråkigt utan poäng och utan slut så har jag mitt eget liv

  • sourra

    Medlem
    2 mars, 2010 vid 21:44

    …eller Steffo

  • acemattias

    Medlem
    2 mars, 2010 vid 23:57

    Blogg, Twitter, tva sjukt storande namn pa tva sjukt menlosa foretelser som sjukt manga av nagon sjuk anledning interesserar sig for, sjukt.

  • lelleee

    Medlem
    3 mars, 2010 vid 00:43

    ja typ som steffo

  • skotten

    Medlem
    3 mars, 2010 vid 01:12

    wow…

  • gadget

    Medlem
    3 mars, 2010 vid 05:40
    skotten;600285 wrote:
    wow…

    world of warcraft är en helt annan sak…

  • kvabbso

    Medlem
    3 mars, 2010 vid 09:09

    Du har helt klart för mycket fritid Sourra eller för lite att göra på jobbet

  • skotten

    Medlem
    3 mars, 2010 vid 11:19

    I could always start an anti-something campaign again I guess… give the people what they want and all that…

  • gegga

    Medlem
    3 mars, 2010 vid 19:08

    Inte nog med att läsa bloggar nu måste man tom. läsa det som skrivs av dom som läser bloggar vilken jäv……… loop.
    Nä lika bra att fortsätta läsa på Arlas mjölkpaket varje morgon år ut och år in……….

  • hugeo

    Medlem
    3 mars, 2010 vid 23:08

    sug balle sörra!

  • sourra

    Medlem
    3 mars, 2010 vid 23:48
  • sourra

    Medlem
    3 mars, 2010 vid 23:52

    Haha, Spermaharen vet hur en slipsten ska dras

    Bengt Granlund wrote:
    Dag 4: Söndag morgon
    Efter frukost bjöd Sunwing på gammal klassiker. Angel Cassidy och Taimie Hannum tar på sig knäskydden och polerar av Skip Rod i den mästerliga “Forrest Hump”.
    Bra och solid amerikansk bas-porr. Minus för att hotellrummet bara hade en 14-tummare. Fick lägga Finluxen på magen och tajja för att få den sköna hembiokänslan som jag får hemma. (Har en 52 tums Sony med Backprojection. AC3 med fem högtalare och en subba. TV1000 levererar. Granlund onanerar).
    Fick sällskap av en dam från MacSupport som tog bondpermis när det var dags för eftermiddagsfika på konferensvåningen.
    Djävligt bra dag överhuvudtaget.
  • skotten

    Medlem
    7 mars, 2010 vid 06:07

    hahaha aloha sourra

  • jonaish

    Medlem
    7 mars, 2010 vid 08:49

    surra, när ska du komma ner å surfa med mig?

  • sourra

    Medlem
    7 mars, 2010 vid 23:57

    Så fort som mitt muppknä är muppfritt

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing I väntan på att Steffo blir elakt igen…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.