Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Idag kör vi!

  • roding

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 12:20

    Meeen.. då får jag åka dit och testa också, vågar ju inte vara ensam Björlanda.

  • lundvall

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 12:29
    jOHNjRAMBO;566122 wrote:
    Funkar fisken på n-nnv-nv?
    å vart fan ligger shitbay!?

    Allt utom SO O NO funkar i fisken!

  • r_k

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 12:59

    Synd bara att det inte blåser

  • bengano

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 14:28

    ja vinden är inge vidare här i torslanda. någon som har försökt sig på nåt? Helgen ser riktigt bra ut! Beeeerlanda

  • johnjrambo

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 17:31

    åt helvette med fiskebeck!
    Aldrig mer.

  • kelso

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 18:22

    hehe, tror inte det var fiskens fel idag.. metrologerna suger. Gött häng i alla fall

  • roding

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 19:14
    jOHNjRAMBO;566220 wrote:
    åt helvette med fiskebeck!
    Aldrig mer.

    Hann se dig men inte hälsa, såg en snygg latino köra bort i en svart liten lådbil.

    Dock så håller jag med om att fisken visade sig från sin bästa sida idag! 😉

  • danneman

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 20:31

    Jepp Fesken är död för maj med. dessutom så vart ju fan inte den där håkman ens där töhhh. Vilken soppa! meet you in Askim soon beatches!

    ps jag tror snart Röding få bli en beerlocal på riktigt! Rambo han dissar ju fiskis å svettisarna Ordentligt hahaa!.

  • johnjrambo

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 22:51

    Roding: vem var du av alla gubbarna? HAHA. Om det var du som stod på stenen o fladdra med håret har vi nog setts i beeris tror jag? såg bekant ut..
    Förstod inte varför du stod där på berget o såg hård ut för bara:wink:
    Apropå det Danneman sa om Beerlocal så har jag funderat o invita dig men nu när jag läste att du kallade min sådär ap tunga merca för lådbil vettefan:grin:

    Danneman: Helly yeah men byt ut askim mot Beeris, see jo in Beeris dude.
    Iofs närmast askim om man kollar på DMIs, eller ja vettefan, kollade snabbt nu igen å det värkar som det kan bli en beeris imån!!!:cool2:
    Det där med Roding för övervägas å tas upp i nästa styrelse möte, skall kolla in fanskapet i Beeris nästa gång å se om han håller måtten för det, jag behöver utöka syndikatet lite har jag märkt det sista:smirk: 😉

    Kelso: NEJ Kelso..eller jo Kelso, vädersnubbarna sög, men för att beskriva fisken får man fan uppfinna en ny bokstavskombination för att kunna uttrycka hur mycket detta ställe suger.
    Håller mäst med dig på gött häng..gött o ses..å nästa gång är det på mitt territorium:cool2:

  • hakman

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 07:24

    Ångesten…

  • bengano

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 08:21

    I helgen blir det surf! söndag ser ut att bli riktigt bra. Beeeris.! Lördag ser ut att vara lite för sydligt för att väcka björnen va?

  • roding

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 08:24

    söndag morgon, beeris som det ser ut nu.. go go go!!

  • d-berg

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 17:45

    Låter bra för mig att jag har köpt en kåk och flyttar ut dit snart då:)

    jOHNjRAMBO;566055 wrote:
    Helt rätt Roding, BEERLANDA, IS-THE-SHIT.
    Kommer det alltid att vara, så du behöver inte äns testa fisken faktiskt.
    It sux..iofs måste jag nog erkänna att jag hade en jävligt ball dag där på en viss vindriktning, minns ej vilken, men det var snorplatt bakom öarna o sen brände man rätt ut o mötte med lite tur ett par goa hoppramper..men det var de det..it sux. 😉
Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Idag kör vi!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.