Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Idag Öregrund.

  • Idag Öregrund.

    Publicerad av surfen på 29 juli, 2004 vid 15:24

    Idag blev det bra drag i Öregrund! N-NV sol och vindar mellan 9-13m/s. Var på vattnet vid 8 tiden ungefär och surfade till 13:00.
    Mistral MTX105 NP Diablo 6,9m² stundtals lite överrigad men satan vad det gick undan grin.gif wink.gif
    Och så lovar dom vind imorgon med. YES….

    poppo svarade 19 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 juli, 2004 vid 01:00

    dax å nyktra till, 6,9 å slalom i öppen sjö, i 12m/s. köp en vågbräda för f-n

  • syke

    Medlem
    30 juli, 2004 vid 05:40

    Hoppas hoppas hoppas att Rullsand går av idag, jag skall bevaka smhi och dra från jobbet innan lunch.

  • surferic

    Medlem
    30 juli, 2004 vid 10:56

    Ja, Öregrund var inte dåligt i igår. Jag körde på en ö strax norr om Öregrund, klarblå himmel och pangdrag i 5,8:an.

  • poppo

    Medlem
    30 juli, 2004 vid 11:00

    mumma eric! själv körde jag upp från öland igår efter 3 dagar sol och vindstilla. tänkte köra direkt till väddö eller öregrund, men blev tokförkyld under resan! sitter nu hemma täppt i hela skallen, småfebrig med en kopp te i näven istället. frown.gif

  • surferic

    Medlem
    31 juli, 2004 vid 09:43

    Förkyld?! Var det dragigt i “Yellow thunder”?

  • poppo

    Medlem
    31 juli, 2004 vid 09:57

    yo eric – ingen är mer förvånad än jag! när det till slut blev riktig sommar (och det börjar blåsa här hemma) blir man förkyld. kan inte gärna skylla på gula blixten som gick föredömligt med ny bottennotering på 1,4l/mil i hundra knutar!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Idag Öregrund.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.