• mwp

    Medlem
    22 december, 2001 vid 16:29

    Vad jag vet har dom snowboard landskap

  • johan-g

    Medlem
    12 januari, 2002 vid 12:39

    Säg den skidort som säger att de inte har snowboardland. Alla skryter med att de har det men när man väl kommer dit har de bara en massa småhopp och en racklig pipe som dee shapar en gång i månaden. Tror inte idre läger ner så mucket tiod på sitt snowboardland. Vill du ha ett bra snowboard land åk till Hamra i Tänndalen, där shapas hoppen varje morgon och de är perfekt shapade! Pipen däremot är oftast ganska dålig men vill man hoppa så finns det ingen ort som slår Hamra!
    /Johan

  • borje

    Medlem
    27 februari, 2002 vid 11:23

    Pipen var isig men hoppen var fina och varierade i svårighetsgrad. tyvärr så landade jag illa och sitter nu med en fraktur på underbenet.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 juni, 2002 vid 17:29

    Skit i idre och ta dej till kläppen ui sälen. Dom har nog det bästa landet i Sverige.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 juni, 2002 vid 08:38

    Jag har bott i Idre en vinter och pluggat, vore de inte för pluggandet skulle ja ha flyttat till Funäsdalen där ja nu bor. Snön e mycket bättre i Funäs som ligger högre än Idre över havet. Slipper allt va liftkö heter, endast v 9 kan de va lite kö. Åk till Funäs så kan du välja mellan Tänndalen och Ramundberget. För nattlivet rekomenderas Eriksgården med liveband. Du kommer inte bli besviken om du åker dit.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.