• zilversurfarn

    Medlem
    9 oktober, 2007 vid 20:30

    Kanske kan komma loss en stund. Blir nog Läjet eller Apelviken.

  • haze

    Medlem
    9 oktober, 2007 vid 20:56

    Jo men det var det jag tänkte oxå. Ska hämta pump hos Fahlens när de öppnar sen drar jag. kollar Läjet först så… Du ser väl om det är någon ute 😉

  • mat

    Medlem
    9 oktober, 2007 vid 21:05

    Fan Haze! Det är torsdag som gäller!!!!! E du med?

    /Mat

  • haze

    Medlem
    9 oktober, 2007 vid 21:07

    Torsdag? Klart jag är med då oxå.. Jag har ju inget göra så låt mig surfa. Måste ju utvädera drakarna 😉

  • milkman

    Medlem
    9 oktober, 2007 vid 21:10

    Jag är med på torsdag. Tar dessutom med mig feta vågisen från UG och alla Nobile 2008.

  • haze

    Medlem
    9 oktober, 2007 vid 21:11

    Shit betyder det att du ska mina drakar oxå som Johan har lovat dig? 😉 Vågisen vill jag pröva då alla andra har snott min bräda 😉

  • zilversurfarn

    Medlem
    9 oktober, 2007 vid 21:17
    Milkman;420999 wrote:
    Jag är med på torsdag. Tar dessutom med mig feta vågisen från UG och alla Nobile 2008.

    Har fortfarande inte fått vågisen jag vann, skulle du kunna svänga förbi Pärs kontor och plocka med den Jens?
    Är ledig hela torsdagen så då jävlar!

  • milkman

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 03:28

    Nä, jag köra direkt till varberg. Jag tar inte gärna en omväg på 90 minuter för det.. Men knalla upp där du och hämta den. vägbeskrivning här: http://www.picox.se

    Klart jag ska köra dina drakar Hasse, jag har ju bara mina egna annars.

  • yann

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 06:05

    Jag kanske kan ta med den ner på Torsdag. Är det den blåa Undergroundbrädan inklusive boardbag?

  • milkman

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 06:31

    Nä.. det är en ny, vit. Ta med bagen till också. (fast den ska till mig)

  • zilversurfarn

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 06:49

    Vore kanon om du kunde ta med den Yann!
    Om vi inte ses på stranden skulle du vilja lämna in den till Fahlen, säg att Tobbe kommer och hämtar den isåfall.

  • yann

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 11:07

    Tar den om det är någon hemma på Picox. Drar till Läjet från gbg runt lunch. Jens, ska boardbagen med också? Åker inte förbi Fahlén eftersom han säkert har stängt när jag ska hem sen. Ring eller SMSa 0733-619893 om du inte kan dyka upp så ringer jag på vägen hem annars.

  • zilversurfarn

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 13:13

    OK, schysst Yann!

    Fick en timmas surf i Apelviken idag på lunchen, helt ok fast det börjar bli lite kallt med tunn våtdräkt…

  • milkman

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 13:26

    Ja, bagen ska med också Yann. .Den ska jag ha med hem sen.

  • yann

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 13:27

    Svårt det där! Blev grillad i min 6/4 sist. Blir nog en sista session i 4/3 imorgon så får 6/4an ligga som backup i bilen.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.