Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Inbjudan – Säsongsöppning Habo Ljung 21 April

• wibban

Medlem
    12 april, 2007 vid 21:23

Jag tänker nog ta mig ut till Habo i vilket fall som helst.
    Är det någon som fortfarande ska ner och behöver någonstans att crasha på så hör av er… jag kan vaska fram ett par sovplatser även om det blir lita trångt i lägenheten.

Plats: Ellstorpsgatan 3D i Malmö

/Magnus
    0733-451195

• johanw

Medlem
    13 april, 2007 vid 05:14

fan va gött då ska jag allt se till så att jag kan komma oxå

• patrikol

Medlem
    13 april, 2007 vid 05:30

@JohanW 376065 wrote:

fan va gött då ska jag allt se till så att jag kan komma oxå

Fan va kasst då man ju inte komma!

• melker

Medlem
    13 april, 2007 vid 07:26

Fuck Habo vi tar Ribban istället. 16.00 på lördag!

• stellan

Medlem
    13 april, 2007 vid 07:41

Vi vill ha vind på våra event.

Om det blåser nästa helg vet vi inte men det ser bättre ut. Dock skriver dom alltid ner prognoserna lite efter hand (på DMI) men det ska blåsa 10 m/s på fredag.

Men denna lördag blir nog en fin dag för en pik nik.

• stellan

Medlem
    13 april, 2007 vid 08:00

Vi vill ha vind på detta event.

Om det blåser nästa helg vet vi inte men det ser bättre ut. Dock skriver dom alltid ner prognoserna lite efter hand (på DMI) men det ska blåsa 10 m/s på fredag. Lite kallare men det har ju inte stoppat oss förr.

Vi ses

• pjoter

Medlem
    13 april, 2007 vid 13:37

Blir ju asgött i habo imorrn. inte fel att sitta i solen å ljuga, lika bra att värma upp inför sommarens vanliga blåsfria dagar.
    sticker dit vid 11 tiden å kommer va där under dagen iaf. tror de blir gött.

• patrikol

Medlem
    13 april, 2007 vid 13:52

@pjoter 376143 wrote:

Blir ju asgött i habo imorrn. inte fel att sitta i solen å ljuga, lika bra att värma upp inför sommarens vanliga blåsfria dagar.
    sticker dit vid 11 tiden å kommer va där under dagen iaf. tror de blir gött.

Ja får se om jag tar en runda jag med.
    lite grillning och allmänt skitsnack är aldrig fel!

Blåser det vill jag inte kolla på nya grejor då vill jag surfa men blåser det inte så kan jag tänka mig att kolla på lite nya grejor.

• gogga

Medlem
    13 april, 2007 vid 16:20

det är ju ingen mening med att klämma på kites… då kan man lika gärna titta på bilder. Man vill ju testa annars är det meningslöst!

Sen är ju grill och trevligt sällskap aldrig fel, men det är ju en annan sak så jag tycker stellan gör helt rätt i att skjuta upp det hela.
    Att man kör lite mys imorgon är ju gött, så jag ska försöka komma förbi en stund

• luuddee

Medlem
    13 april, 2007 vid 20:40

@Melker 376086 wrote:

Fuck Habo vi tar Ribban istället. 16.00 på lördag!

melkeeeer. . det låter faktiskt brau.. fan kan alla jevlar ta och komma dit istället

• skotten

Medlem
    13 april, 2007 vid 21:27

bleh, see what happens…

• patrikol

Medlem
    14 april, 2007 vid 06:25

@Luuddee 376215 wrote:

melkeeeer. . det låter faktiskt brau.. fan kan alla jevlar ta och komma dit istället

Ja så får det bli!

• melker

Medlem
    14 april, 2007 vid 07:44

Klart vi tar ribban istället. Så erövrar vi Malmöhålan senare på kvällen.

• pjoter

Medlem
    14 april, 2007 vid 09:11

äh vafan, varför ska alltid grillkvällarna va då man inte kan.

• skotten

Medlem
    14 april, 2007 vid 23:41

yeah I have the same problem with sex….

Sida 5 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Inbjudan – Säsongsöppning Habo Ljung 21 April

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.