Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Info om Vind & Vatten

  • Info om Vind & Vatten

    Publicerad av anonym-anvandare på 3 december, 1999 vid 16:17

    Måste tyvärr meddela att tidningen Vind & Vatten kommer att läggas på is ett tag framöver. Det kommer att bli ett utskick inom den närmaste tiden till alla prenumeranter men efter det är det ovisst. Det är alltså inte, än så länge, aktuellt med något nytt till nästa år. Jag vill passa på att tacka alla som varit med så här långt och även för all positiv respons tidningen fått.

    Men som sagt, vem vet vad ett nytt årtusende kan medföra…

    mvh / Markus Trapp, Vind & Vatten

    n svarade 24 år, 5 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • robin

    Medlem
    3 december, 1999 vid 19:45

    Det är vi som ska tacka! Tack!!

    /Robin

  • linsurfer

    Medlem
    4 december, 1999 vid 08:59

    Dåligt av Sveriges surfare att inte kunna ställa upp för en surfgud som Trapp. En svensk surftidning har man ju drömt om i åratal. Och, gå med i SBF och stöd svensk vindsurfing + tävla i amatörklasserna.

    /Oscar

  • percy

    Medlem
    4 december, 1999 vid 19:06

    Om det är pengar som fattas har jag ett förslag! Alla som vill köpa din surftidning (och det vill väl alla?!?!) kan ju betala dig för en prenumeration i förskott. Är det tillräckligt många som har löst prenumeration är det bara att tuta och köra! Det kanske tar ett tag att få ut första numret men den som väntar på nåt gott…Är det för få (inte möjligt!?!?) som köpt prenumeration får du helt enkelt betala tillbaka pengarna. Vad säger ni alla svenska surfare? Svara här vilka som kan tänka sig att betala in i förskott (Jag är den förste). DET ÄR NU ELLER ALDRIG!!!

    /Percy

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 december, 1999 vid 11:23

    jag betalar lätt om det förslag funkar !

    /Lightblue Transit

  • linsurfer

    Medlem
    5 december, 1999 vid 14:24

    Självkligt ja osså!

  • johan-g

    Medlem
    5 december, 1999 vid 14:45

    JAg är på!

  • wisco

    Medlem
    5 december, 1999 vid 22:26

    Jag vill jag vill jag vill att VåV ska komma igen så jag är helt klart med och betalar en prenumeration!

    Jan Näs

  • n

    Medlem
    7 december, 1999 vid 16:50

    själv är man med i sbf 🙂

  • wisco

    Medlem
    7 december, 1999 vid 16:59

    det är jag oxo men jag är ändå med på att betala en prenumeration utöver medlemsavgiften

  • janne

    Medlem
    7 december, 1999 vid 18:53

    Jag är på!!!!!!

    KOM IGEN NU TRAPP; NAPPA PÅ FÖRSLAGET!!!!!!!!!!!!

    Janne

  • paddy

    Medlem
    7 december, 1999 vid 22:22

    Trapp Vindsurfingsverige behöver dig och din eminenta tidning, klart att jag ställer upp. Jag uppmanar även alla klubbar med lite självaktning att prenumerera på Vind och Vatten, tidningen behövs ju för att sporten ska överleva

    Paddy

    Surfers Workshop

  • paddy

    Medlem
    7 december, 1999 vid 22:23

    Heja Oscar!!!!
    Du hat helt rätt

    Paddy

    Surfers Workshop

  • n

    Medlem
    8 december, 1999 vid 03:05

    Ja, deffinitivt ska alla klubbar prenumerera på den. Klubben här i krokarna skulle mer än gärna vilja ha den. Det har väl bara vart så att den inte vart så känd. Men jag tyckte den var väldigt bra, speciellt för att få automatiskt som SBF-medlem.

  • dala

    Medlem
    8 december, 1999 vid 07:06

    Dear Mr Trapp
    Tycker att de exemplaret jag fick tag var super bra. Men en undring? Om det är för dyrt och jobbigt att trycka en tidning, varför inte använda SBFs site på nätet och publicera tidningen. Det borde innebära en mindre kostnad och arbetsinsatts från din sida. Alla vi (wind)surfnörds kommer då att vallfärda till förbundets sida vilket nog inte är fallet idag.

    Flyg högt // Dala //

  • n

    Medlem
    8 december, 1999 vid 18:19

    Detta låter som ett jättebra förslag. Då har man en anledning att surfa in på sbf:s sidor och får lite bättre koll på vad förbundet egentligen har att erbjuda. Just nu har jag faktistk ingen anledning att surfa in.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Info om Vind & Vatten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.