Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ingen dålig prognos!

  • lillhagen

    Medlem
    31 januari, 2011 vid 15:25

    Håller det i sig så blir det premiär på lördag i fesken förhoppningsvis! Bara isen har försvunnit tills dess…

  • raask

    Medlem
    31 januari, 2011 vid 15:42

    Var nere i apelviken igår å kolla, inte öppet vatten någonstans. isen låg långt långt ut, så håller med Lillhagen, bara isen har försvunnit…

  • warolin

    Medlem
    1 februari, 2011 vid 19:07

    Det vore ju helt jävla underbart om isen faktiskt försvunnit tills dess! Som det verkar nu ser det rätt ljust ut för att det ska göra det! Plusgrader och regn 🙂
    Jag har köpt en torrdräkt som jag inte fått prova än! Vore ju kul o få testa den :cool2:

  • danneman

    Medlem
    1 februari, 2011 vid 21:14

    Brrr Jag ska Filma Berguvar på Ullevi på Lörda 🙂 Ne februari surf gör jag fan inte om .. men fin prognos. Som ny Ordförande i GWC så måste du surfa sådana e reglerna 😉

  • poppo

    Medlem
    2 februari, 2011 vid 13:57

    Ingen dålig prognos för Cairns just nu heller (eller det är just det den är…)
    Väst-sydväst 100kt med byar på 140kt.
    Får hoppas de som är kvar klarar sig.

  • lillhagen

    Medlem
    2 februari, 2011 vid 17:57
    DanneMan;645720 wrote:
    Brrr Jag ska Filma Berguvar på Ullevi på Lörda 🙂 Ne februari surf gör jag fan inte om .. men fin prognos. Som ny Ordförande i GWC så måste du surfa sådana e reglerna 😉

    Hehe ja som det verkar nu ska jag fullgöra min plikt! Ska vara isfritt enligt lill-calle!

    Lycka till med fågelskådandet :cool2:

  • danneman

    Medlem
    5 februari, 2011 vid 18:28

    Hagen hade tur han slapp blöta ner sin fina frilla denna helgen isen tillbax med råge!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ingen dålig prognos!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.