Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ingen som använder spotguide

  • Ingen som använder spotguide

    Publicerad av dunderklumpen på 14 september, 2009 vid 10:00

    Hej, jag är ny här och väntar på att Pjoter ska hitta rätt väder för en kurs 😉 (snart hoppas jag) så att jag kan komma igång. Till dess sitter jag mest och drömmer om hur det kommer vara…:crazy:

    Har nu surfat (digitalt) runt en massa och hittat http://spotguide.kicks-ass.net/ men det hade varit kul att se lite bilder, få information om var man bäst parkerar o blåser upp kiten osv.

    Som jag förstår är det upp till användare att lägga till information, är inte detta intressant för de flesta? Det är nästan bara Habo Ljung här i Skåne som det finns lite att titta på.

    mvh

    /Anders

    dunderklumpen svarade 14 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • dansson

    Medlem
    14 september, 2009 vid 14:04

    Jag tycker den e skit bra…Använder den hela tiden…e nybörjare på kite men det kommer photo så småningom. 🙂

  • gurra_g

    Medlem
    14 september, 2009 vid 14:04

    Jag tycker man borde integrera spotguiden i steffo.. Den delen där man ser vilka som ska ut idag och till vilken spot och kanske under vilken tid man kommer vara där..

    Speciellt nu till hösten vintern då det brukar vara rätt tomt på spotsen, i alla fall i Halmstad…

  • jonty

    Medlem
    14 september, 2009 vid 14:26

    Tummen upp för det!

  • johanw

    Medlem
    14 september, 2009 vid 14:52

    kolla http://www.habolocals.se för bilder.. eller sök efter “bilder” i sökfältet här på steffo så får du nog se lite från olika spots…

  • dunderklumpen

    Medlem
    14 september, 2009 vid 14:56

    Ja, det var ju mer funktionen jag tycker verkar bra, tillgängligheten på ett ställe. Särskilt som man ser folk hela tiden undrar vem som ska ut “idag”. 🙂 På habo ljung är det ju någon som har lagt in vädret också. Helt klockrent ju.

    Förstår att de som kitat länge kanske inte behöver information om t.ex. parkering men för oss nybörjare (obörjare för min del :S ) är det guld värt

  • norrman

    Medlem
    14 september, 2009 vid 19:01
    Gurra_g;575870 wrote:
    Jag tycker man borde integrera spotguiden i steffo.. Den delen där man ser vilka som ska ut idag och till vilken spot och kanske under vilken tid man kommer vara där..

    Speciellt nu till hösten vintern då det brukar vara rätt tomt på spotsen, i alla fall i Halmstad…

    bra ide!!

  • falsterbo

    Medlem
    14 september, 2009 vid 20:08
    Dunderklumpen;575805 wrote:
    Hej, jag är ny här och väntar på att Pjoter ska hitta rätt väder för en kurs 😉 (snart hoppas jag) så att jag kan komma igång. Till dess sitter jag mest och drömmer om hur det kommer vara…:crazy:

    Har nu surfat (digitalt) runt en massa och hittat http://spotguide.kicks-ass.net/ men det hade varit kul att se lite bilder, få information om var man bäst parkerar o blåser upp kiten osv.

    Som jag förstår är det upp till användare att lägga till information, är inte detta intressant för de flesta? Det är nästan bara Habo Ljung här i Skåne som det finns lite att titta på.

    mvh

    /Anders

    Nu har jag lagt upp 2 bilder på min hemspot, nämnligen Falsterbostrandbad. Kommer skriva en recension när jag känner för det, typ torsdag eller något 🙂

  • dunderklumpen

    Medlem
    14 september, 2009 vid 20:31
    Falsterbo;576009 wrote:
    Nu har jag lagt upp 2 bilder på min hemspot, nämnligen Falsterbostrandbad. Kommer skriva en recension när jag känner för det, typ torsdag eller något 🙂

    Härligt! 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ingen som använder spotguide

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.