Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Inget för sydliga kitare med Hufvudstads-komplex!

  • curry

    Medlem
    30 september, 2004 vid 12:37

    ni e ba aviiis grin.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 september, 2004 vid 13:17

    Svar till:


    Svar till:


    kan faktiskt bara hålla med jeppe där.. kanske inte allt för bra att åka där när de håller på med förbud o skit överallt n*..

    [/ QUOTE ]

    ord.

    [/ QUOTE ]

    Mannen det var bara ngt år sedan du själv ville kitea på riddarfjärden… postandes på forumet om det.. tommy äger

  • martent

    Medlem
    30 september, 2004 vid 13:33

    Jävligt nica bilder!!! Vi vår väll kita i pildamms parken i malmö när vi har tröttnat på alla bra dagar med mycket vind!! cool.gif

  • pjoter

    Medlem
    30 september, 2004 vid 14:01

    finns inte så många fåglar att skrämma där iaf. har redan dom skräniga stockholmarna gjort..

    tycker de ser tufft ut! tror inte det påverkar sporten negativt direkt, istället kan jag tänka mig att det lockar några. visar ju at man inte måste bo längs den skånska sandstrandskusten för att köra.

  • zebulon

    Medlem
    30 september, 2004 vid 17:11

    Ja vad ska man säga; de som utalat sig negativt har väl inte direkt “skyddsombudsprofil” själva… confused.gif Men, är väl inte helt förvånad och namngav också tråden därefter!

    Citerar, Bevingade Ord:

    Surt Sade Räven om Rönnbären
    Den grekiske författaren Aisopos (ca 550 f. Kr.) skrev i sin fabel om räven som inte nådde upp till några åtråvärda bär. I förargelsen över detta förklarade han att han för den skull inte brydde sig om dem. wink.gif

    Nja, kanske lite väl taskigt mot våra ‘stjärnor’… Kan vi inte vara överens om att bilderna är ganska coola (trots den fototekniskt gryniga kvaliteten då kameran tydligen stod inställd på ISO 1600)?

    /J

  • pepa

    Medlem
    30 september, 2004 vid 19:59

    Asså? Vad har jag gjort då? Med tanke på skyddsgrejern.

  • zebulon

    Medlem
    30 september, 2004 vid 20:49

    Kanske obefogat påhopp men faktiskt i all välmening! Dvs, utgick från uppfattningen jag fått här på Steffo att varken du eller Colonel Trautman’s adept är direkt återhållsamma personer som kan uppskatta ett par coola bilder även om ingen 100-procentig riskanalys gjorts! Kanske är det helt fel–ber om ursäkt isf! blush.gif

    /J

  • villjam

    Medlem
    30 september, 2004 vid 20:52

    Svar till:


    Asså? Vad har jag gjort då? Med tanke på skyddsgrejern.

    [/ QUOTE ]

    Du håller ju på att ta livet av dig lite då och då.. inge bra för sporten alls =)

  • zebulon

    Medlem
    30 september, 2004 vid 23:15

    Som jag nämnde–sorry om någon trampats på tårna… Jag “droppar” detta nu! cool.gif

    /J

  • pepa

    Medlem
    1 oktober, 2004 vid 08:42

    Tar livet av mig? Har i stort sett aldrig varit med om något farligt. Dessutom var det inte det som var poängen.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 oktober, 2004 vid 10:43

    haha, många “förståsigpåare” blir det, väcker tydligen känslor hos vissa…

    Jag har inget emot kiteförbud där så är befogat, riddarfjärden är en sådan plats, tar ni fram protestlistor så skriver jag under. För mig var det nog sista gången och rekommenderar ingen annan att göra det(Det är ju inte så kul att bli två:a heller), jag vet att många har funderat och rekat på det länge lixom jag…
    -Men visst var det en skön känsla, köra mitt i stan 🙂

    Jag vill åxå framför mitt stora tack till support-teamet som skötte “security/ground/dokumetary-services” på ett proffisionellt sätt som gjorde omständighetaern säkrare inför “jippot”, utan er hade det inte gått. Ingen glömd ingen nämd – Ger er gärna till känna om ni ser någon mening med det.
    Ödmjkast, oftast hyllade
    Tommy

    (PS. konsigt att det inte blivit ett hett ämne, när det har förekommit en massa vinterkitande på samma plats de senaste åren. Då har det ju varit uppemot ett 20 tal kitare ute samtidigt, även nybörjare. Ska vi gräva ned pipan eller yxan?DS.

  • patrikol

    Medlem
    1 oktober, 2004 vid 11:54

    Verkar ju vara utfört på ett “Ansvarsfullt” sätt trots allt en kul engångsgrej finns ju ingen anledning att vara tvåa. Det är ju väldigt onödigt att något händer antingen kitaren eller någon annan som sen gör att det blir en jävla hetsjakt av dom där hemska kitearna i media.

  • chris99

    Medlem
    1 oktober, 2004 vid 18:51

    Äh Tommy, det är lugnt!
    Det var skoj. Ångrar lite att jag inte körde, fast det var ju så jämarns kallt.. Brr.. Du var först. Jag blir först att köra när det blåser stadiga 10m/S och är varmart i vattnet! när det nu händer.

    Skit i sörläningarnas förståsigpåkommentarer.. De är bara avundsjuka och borde ägna sin tid åt att flirta med fågelskådare så att inte alla spots blir kitelösa.

    Betydligt farligare med autodidakter inom kite.
    Att det skulle bli någon större incident, mer än en blöt kite, när du körde på Riddarfjärden var inte troligt. Kanske några “titt”-köer på västerbron. Men det är väl inte olagligt att göra något spektakulärt?!

    Väl mött!

    /Chrillo med filmkamera samt launch/land-bitch för Riddareventet..

  • rambo_johnson

    Medlem
    1 oktober, 2004 vid 19:03

    haha

  • jott

    Medlem
    2 oktober, 2004 vid 00:32

    fett…. ja vill se mer bilder när ni brytrer er ein i slottet och boardslidar min favvo madde. de lär ju ge en biljeyy till nobellfesten me knugen..

    mer surf i borgerliga vatten

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Inget för sydliga kitare med Hufvudstads-komplex!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.