Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Inomhus surf i köpenhamn?

  • Inomhus surf i köpenhamn?

    Publicerad av fredrik-b på 29 september, 1999 vid 18:59

    är det nån som hört mera, 98-99 nån gång hörde jag ett rykte på konfen att det skulle invigas år 2000 1 januari,…så, nån som vet?

    kris svarade 24 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • robin

    Medlem
    30 september, 1999 vid 08:57

    Jag har inte hört något om Köpenhamn, men jag har sett liknande på Eurosport. Du menar väl surf och inte vindsurf eller hur? Den ser hur som helst jävligt fjantig ut med en välvd vägg som vatten “sprutas” upp på så att det blir en stillastående tubande våg. Den är säkert kul att prova, men den påminner inte det minsta om surfing.

    /Robin

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 september, 1999 vid 22:17

    Det är klart han menar vindsurfing, eller ,freddyboy?
    ja, surfing ser grymt lamt ut när man står still och surfar på en konstvåg!, finns i telemark i norge vet jag.

  • kris

    Medlem
    1 oktober, 1999 vid 09:16

    Har ej hört om Köpenhamn men det närmsta stället Indoor Windsurfing (eler vad det nu kallas) brukar arrangeras på är Berlin. Vad jag vet brukar det vara en gång per år just där (även Paris, Milano mm) men i år har man inte hört ett knyst om det.. Kanske kommer det igång senare, när det är lite “offseason” här i Europa.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Inomhus surf i köpenhamn?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.