Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Inredning i släpkärra

  • fastforward

    Medlem
    21 april, 2010 vid 06:47

    Luftigt värre, du får ju in dubbelt så mycket prylar. Lyxigt. Men borde det inte gå att fixa så att du slipper plocka av fenorna från brädorna?

  • svenne

    Medlem
    21 april, 2010 vid 07:29

    Äh, ser bra ut. Trevligt med luft, då blir det inte sunkigt. Dra fast några bläckfiskar med kattstrypare så kan du spänna fast grejerna lagom hårt så att de inte hoppar omkring.

  • fastlandsguten

    Medlem
    21 april, 2010 vid 13:52

    Vad har du för mått på släpvagnen?

  • svartepeter

    Medlem
    21 april, 2010 vid 16:26

    Planen är att behålla fenorna på under transport och även sätta dit “Bläckisar” så grejerna ligger på plats. På bilderna har jag bara provlastat efter jag monterat in lastbågarna. Måtten är 3,25 lång och 1,52 bred, höjden är jag lite osäker på men skulle gissa på 1,40.

    /Peter S-201

  • ric

    Medlem
    26 april, 2010 vid 22:14

    ha med dig en sopborste eller en liten unge, ser jobbigt ut att pilla ut någonting som under färd har trillat längst fram/in i släpet 🙂
    ser förbannat stilrent ut!!

  • svartepeter

    Medlem
    5 maj, 2010 vid 19:25

    Bläckisar monterade och provkört kärran på tjällossningsväg i 3 mil fullastad, inte en pryl rörde sig:laugh::smirk::tongue:

    /Peter S-201

  • tex

    Medlem
    26 augusti, 2011 vid 08:24

    Fint som snus det där! Så skall jag bygga i vår Hiace. Vars får man tag prylarna?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Inredning i släpkärra

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.