Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Insamling till Lagans Mynning
-
Insamling till Lagans Mynning
Publicerad av samhansson på 24 februari, 2006 vid 05:45Tror jag talar för samtliga svin som har sina tillhål i mynningen när jag säger att:
Vi behöver pengar till öl, sprit och damer. Skickas i kuvert direkt hem till mig.
Tack på förhand
Mvh LaganBoyseagletech19 svarade 18 år, 11 månader sedan 12 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
vi i cabs har satt in lite casch till dej nu.. du får fan tatuera in alla som skänkt pengar till dej
-
Håll er till eran förbannade mynning,,,,näää förlåt ni e faktiskt skit bra killar som kör med bakåt slick..
Mvh rågelund..
-
mio wrote:Håll er till eran förbannade mynning,,,,näää förlåt ni e faktiskt skit bra killar som kör med bakåt slick..
Mvh rågelund..
Heter du Rågelund? Vilken tillfällighet om du dessutom kitar där
-
SamHansson wrote:Tror jag talar för samtliga svin som har sina tillhål i mynningen när jag säger att:
Vi behöver pengar till öl, sprit och damer. Skickas i kuvert direkt hem till mig.
Tack på förhand
Mvh LaganBoysHahahahaaaaaa…..
Pengar till damer, hmmmmmmm…. Ska du ha pengar som du sen ska ge till damerna å dom ska göra vad:D ??
-
jonaish wrote:Hahahahaaaaaa…..
Pengar till damer, hmmmmmmm…. Ska du ha pengar som du sen ska ge till damerna å dom ska göra vad:D ??
Det där är sånt som dina föräldrar kanske tar upp med dig om ett par år. Det kallas för Blommor och Bin och är inget att skämmas för att tala om. När du sen kommer upp i tonåren kommer du troligen märka av en ökande lust för att forska mer i ämnet.
-
Aaaaaaa…….
Jo men varför ska ni ge damerna pengar ?? de du syftar på kan man ju få gratis om man e snäll vill säga 😀
-
jonaish wrote:Aaaaaaa…….
Jo men varför ska ni ge damerna pengar ?? de du syftar på kan man ju få gratis om man e snäll vill säga 😀
Nej Jonas, det är inte karameller de pratar om..
-
stebe wrote:Aaaaaaa…….
Nej Jonas, det är inte karameller de pratar om..
Nej Bello, det är blommor, bin och damer vi snackar om som är kanske lika söta som karameller:D
-
Du kommer att förstå inom sin tid
Grundläggande så är det så här
Bina surrar och blommorna håller käften -
Ny regel i mynningen för i år:
alla måste ha depower på minst 2/3 för att inte det ska hända några olyckor. Detta bör tas med största respekt av alla, för att inte mynningen ska bommas igen totalt. -
Paragraf 1 : mynningen bör vara blöt innan du beträder den..
Logga in för att svara.