Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Insändare i Hallandsposten om västra stranden

  • Insändare i Hallandsposten om västra stranden

    Publicerad av nicklash på 30 juli, 2009 vid 11:04

    http://hallandsposten.se/asikter/hplasaren/1.532867

    Vet inte om det varit uppe, var ett par dagar sen det stod nu.
    Verkar inte vara någon segelvan människa som skrivit den direkt.

    Men det jag tycker man borde kunna undvika är att köra ner bilarna på stranden. Jag förstår inte varför man skulle köra ner dom där… Parkeringen ligger 30 meter bort. Onödigt att reta upp folk för att man inte pallar gå den biten. Inte så kul om dom inför ett kiteförbud där.

    Kan tänka mig att kiteskolan har bilen där för att få reklam och skylta om att det pågår skolverksamhet. Men det hade man kunnat lösa med flaggor istället. Då försvinner risken att någon flyger in i bilarna och skadar sig också.

    En parkeringsplats är inte det mest exotiska stället jag drömmer om att kita på heller… 🙂

    mattijas svarade 14 år, 9 månader sedan 11 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • hugeo

    Medlem
    30 juli, 2009 vid 11:49

    dogshit beach, who cares! vikket skitspot 😀

  • hakisch

    Medlem
    30 juli, 2009 vid 18:21

    håller me h,,pelikanshit bay på coche e bettre.där kan man släppa sig i farten efter all den goa maten me

  • blackadder

    Medlem
    30 juli, 2009 vid 20:06

    Skitspot eller ej: Ju mer skit som skrivs om oss desto större är risken att det blir lika accepterat att kita som att åka vattenskoter eller sälja knark.

  • bennylundin

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 14:49

    inget ont om dog shit beachen.. det var där jag åkte mina första meter, där bröt jag min tumme, där fick jag min första flygtur in i skogen..det var också där jag fick bajs på kajten första gången och har dragit riktigt många muddiga kallsupar, där den enda boten är en redig piratfylla….härliga minnen

  • pepa

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 16:38

    Håller med Ormen.

  • gurra_g

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 17:54

    doggen is da shit ju!

  • rydstrom

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 19:18

    idag var det sjukt cleana vågor, inte så mycket folk… tiptop…
    men bajs på kiten är väl nåt man får räkna med, lite som en bonus sisådär!

  • henkish

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 19:41

    Läste det oxå..Tänkte på en reply-Men hoppas det rinner ut i sanden..
    Var ju en hundägare. Har varit mkt om hundgnäll i tidningen länge nu-kan ju hoppas att personen ifråga bara behövde gnälla av sig..Dock var det ju ett svar från tekniska kontoret om att de var medvetna om problemet..och att de funderade på åtgärder..

    Men det kan väl inte vara så svårt att visa lite hänsyn så det får vi ju bara lov att göra!

    Kan väl vara ok att köra ner och lasta av om man har mycket shit, genom att man kan det- men bilen kan man ju sedan köra upp..

  • litease

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 20:30
    Henkish;563001 wrote:
    Kan väl vara ok att köra ner och lasta av om man har mycket shit, genom att man kan det- men bilen kan man ju sedan köra upp..

    Om det bara är 30 meter får man allt ta å konka sina grejer. Sååå jädra mycket kan man inte ha som man vill dumpa om man inte tar med sig en baja-maja eller nåt.

  • henkish

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 21:12

    har ju baja maja mee jämnt..nja, tänkte mer på skolorna..men å andra sidan har de ju me en hel bunt kitebitches..

  • mattijas

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 22:17

    Doggen e ju fan bästa frestyle spot jag kört i sverige
    så jäkla cleant o kickers på beställning

  • mattijas

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 22:23

    o bajs vattnet har sin fördel osså
    man tror de e djupt, trots om så e 10cm så kan man ladda utan o fega ur

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Insändare i Hallandsposten om västra stranden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.