Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing instruktionsfilm…

  • robin

    Medlem
    4 december, 1999 vid 17:01

    Kolla Boards Magazine. De brukar i alla fall i pappersupplagan sälja filmer för nästan alla nivåer. http://www.boards.co.uk

    /Robin

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 december, 1999 vid 17:03

    Som supernybörjare har jag givetvis skaffat 12 instruktionsfilmer (nr 13 är på väg)
    Här är min rankinglista:
    Den i särklass bästa är tysk och heter: Schnelle weg zur Powerhalse med Rush Randle. Javisst på Tyska, men det har ingen som helst betydelse, pedagogiken** är faktiskt grymt bra, dom tar om och tar om i slow-motion (**det kanske därför dom har fri fart och inte vi). Du hittar reklam för den i tyska SURF. Använde Visa + brev några dagar senare var filmen hos mig. Den absolut bästa nybörjarvideon och som också lär dig att segla verkligt avslappnat.
    Nummer två i min rankinglista: Speed with Style / Peter Hart nästan lika bra, speciellt om man vill lära sig att segla verkligt fort.
    (Jag har “prövat” där filmen spelades in, du skall vara glad att du inte såg mig)

    Det finns ju verkligt många duktiga svenska surfare, varför kan inte svenskar göra den här typen av superpedagogiska instruktionsvideos för oss totala nybörjare, Jantelagen, eller? Kom igen
    Köp dom, du kommer defintivt inte att ångra dig bägge två är lika proffsigt gjorda som dom är pedagogiska. Tyvärr blir man inte duktig av att bara se på videos
    Det finns faktiskt många riktigt bra instruktionsvideos men dom här två tycker jag är klart bäst.

  • dala

    Medlem
    6 december, 1999 vid 06:50

    Kolla in PWAs site på nätet. De har en shop som säljer rullar på postorder via nätet eller ring till dem i england. Chili video.
    De har bra instruktionsfilmer. Och filmer från PWA säsongerna.

  • dala

    Medlem
    6 december, 1999 vid 06:54

    Det finns faktisk en instruktionsfilm med Svenskar, Anders Bringdal och Christoffer Rappe, den heter PWA Race Technique och finns att köpa på PWAs site på nätet.
    Inte för för nybörjare men för de som vill lära sig lite mer om racing.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 december, 1999 vid 21:38

    aloha,
    dom filmerna verkar vara precis det jag är ute efter !
    kan jag inte få din mailadress ?
    eller maila mig
    forza98@yahoo.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing instruktionsfilm…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.