Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Instruktörskurs i Varberg i början av Maj med KSA

  • pjoter

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 02:21

    Haha, ska du gå KSA kursen norbagge? gött mos! 🙂

    KSA funkar fint utomlands tror jag, bara man har nån behörighet å lite erfarenhet så är det inte så noga vad man har för utbildning. Fast det beror ju på ställena sålart, vissa e nitiska IKO ställen.

  • mav

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 12:04

    Jobb som kiteinstruktör finns det gott om. Det är många skolor/kiteföretag som söker duktiga och driftiga kiteinstruktörer. De största kiteskolorna har alltid fullbokat under juni, juli & aug. Sen är det som skotten säger, vinden är avgörande men har man koll på sin sjöbris och andra vindfenomen så genomför man oftast en kurs.
    När jag varit utomlands o jobbat som kiteinstruktör så har trycket varit mkt stort. Många instruktörer som reser jorden runt o instruerar på de bästa kitespotsen i världen. =)

    KSA fungerar bra utomlands, det är många KSA instruktörer som jobbar på Iko skolor och vice versa. KSA har fått mycket positiv feedback om kvalitén på utbildningen från instruktörer som arbetat med många olika certifierings organisationer.

    Ser fram emot veckan i Varberg!

  • kamikazekiteren

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 19:18

    Då er pengene på veg, paper kommer nær jag får tilgång på fax!

  • tomp89

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 23:52
    skotten;535940 wrote:
    the general rule is.. that if its windy, there is work… it can be a problem with making it windy in the summer though : )

    ääh men vaffan lägg av… de senaste sommrarna har ju vart be bästa i mitt liv (om du inte frågar resten av det svenska folket :D) kanske bara är i habo det inte har blåst^^
    befinner ni er på fel spot habo-grabbar?? hehe

  • mav

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 19:16

    kamikazekiteren – Det går bra att fota/scanna dokumentet och maila in istället för att leta reda på en fax!

    Ses på kursen!!

  • schmitz

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 12:50

    Verkar som vi är ett par stycken här från forumet som ska gå kursen. Har ni andra redan bokat boende, eller ska vi försöka samla ihop oss och boka en stuga?

  • schmitz

    Medlem
    18 april, 2009 vid 19:08

    bumpar lite nu eftersom jag inte fixat något boende än.. någon mer som inte bokat än?

  • alesand

    Medlem
    24 mars, 2010 vid 11:45

    … och 2010 ..?
    – Finns det KSA-kurser planerade?

    (Jo, jag har sett IKO-kursen i maj)

  • falle

    Medlem
    24 mars, 2010 vid 16:23

    Hej!
    Datum för KSA-kursen kommer inom kort .

    /Falle
    http://www.fahlensurf.se

  • kamikazekiteren

    Medlem
    25 mars, 2010 vid 12:08

    16 år får at delta- Men är det nogon övre aldersgrense for at bli ksa-instruktör? bestemor har tenkt til å kaste rullatoren , och hitte på nogot for adrenalinhalten i kroppen, Som wenche Myre sier-” når jeg blir 66 , först då tar livet til.

  • alesand

    Medlem
    2 april, 2010 vid 22:10
    Falle;603032 wrote:
    Datum för KSA-kursen kommer inom kort .

    Count me in

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Instruktörskurs i Varberg i början av Maj med KSA

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.